karuna schreef:Ah daar ben ik ooit lid van geweest.
Golfen lijkt me wel een gave sport, genoeg banen hier in de buurt. Alleen tjsa die einden lopen is wat lastiger, midgetgolf vind ik leuk maar ben er niet super best in. Aan wat voor bedragen moet je denken dan per maand/keer?
Een tussen oplossing die ik wil gaan oppakken is pitch en put. Groter dan minigolf maar veel kleiner en betaalbaarder dan gewoon golf. Veel banen hier in de buurt. Is gewoon golfen maar dan kleiner
Ik schrok van wat pitch & put kost. Ik was als sporter bij een minigolf vereniging zo'n 110 euro per jaar kwijt daarvoor had ik gedurende het seizoen 1x per week clubavond en mocht altijd vrij trainen op onze baan en op banen van andere verenigingen betaal je dan paar euro om de hele dag te mogen spelen. Kosten kunnen wat verschillen per vereniging. Wedstrijden hebben meestal inschrijfgeld zo rond de 5 euro voor de hele dag wat meestal 4 rondes is. Enne we hebben in de sport echte toppers maar ook zat mensen die het nooit zullen leren maar met heel veel plezier spelen. Wedstrijden zijn ook geen verplichting trouwens. En dan zijn de bondskosten ook nog lager.
Je materiaal is wel vrij prijzig maar kan je zo gek maken als je zelf wil. In welke omgeving zit jij?