Ik open eigen totaal geen nieuwe topics, maar ik zou graag wel wat tips willen hebben. Heb wel gezocht, maar niet specifiek een topic gevonden of anders was deze toch al wat ouder.
Sinds een paar dagen heb ik dus een tennisarm, waarschijnlijk loop ik er al langer mee, want als ik terug ga denken heb ik de symptomen al minimaal 7 weken denk ik. Vorige week begon ik opeens krachtverlies te ervaren bij deze arm en de pijn is soms niet echt heel fijn aanwezig, om me nog maar zacht uit te drukken haha. De tintelingen in m’n vingers is er ook duidelijk.
Ik heb op aanraden van de huisarts zon bandje gekocht, deze werkt verbazingwekkend goed, maar ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk vanaf. Daarnaast ben ik me ervan bewust dat het een lang herstelperiode heeft, maar toch.
Verder heeft de huisarts ook nog een eventuele crème voorgesteld die de ontsteking wat kan verminderen, maar eerlijk gezegd sta ik hier sceptisch tegenover en heb ik hier geen vertrouwen in.
Zijn er bokkers die hiervoor tips hebben of hoe ik her buiten rust snelle kan genezen? Misschien nog wat kennis wat ik kan doen wat het beste is voor op vakantie? Want uitregenen nu, mag ik over 1,5 week naar Zuid-Afrika, maar ik zie er met deze arm wel en beetje tegenop

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!