Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik heb al bijna 7 jaar een koperspiraal, ik vind het ideaal!!
Vooral omdat hij 10 jaar lang bescherming bied, en ik geen hormonen en troep in mn lijf heb/ wil.
Mijn menstruatie is het zelfde gebleven, niet pijnlijker of meer geworden ondanks dat ik toch een kind heb en dus een zwaardere menstruatie sowieso wel in de verwachting lag. Als deze 10 jaar erop zitten ga ik voor de volgende 10 jaar
__Robijn__ schreef:Ik raad je iig de koperspiraal af, t was echt een hel!
CharmingS schreef:Heb nu ook een Mirena, maar die moet er over 2 maanden uit.. Wil wel graag een andere met minder hormonen, hoe zit dat dan met de Kyleen spiraal, geeft die minder hormonen dan de Mirena.. Koper spiraal durf ik niet aan, teveel slechte verhalen over gehoord. Ik kijk er wel altijd super tegenop als ze het gaan plaatsen, deed bij mij echt super veel pijn.
Azmay schreef:CharmingS schreef:Heb nu ook een Mirena, maar die moet er over 2 maanden uit.. Wil wel graag een andere met minder hormonen, hoe zit dat dan met de Kyleen spiraal, geeft die minder hormonen dan de Mirena.. Koper spiraal durf ik niet aan, teveel slechte verhalen over gehoord. Ik kijk er wel altijd super tegenop als ze het gaan plaatsen, deed bij mij echt super veel pijn.
Kyleena heeft de helft ofzo, spiraaltje zelf is ook iets kleiner.
Plaatsten was nog steeds vervelend maar goed te doen door een kundige gyn.
CharmingS schreef:Het was niet de grote van het spiraal wat zeer deed, maar het stuk dat ze je baarmoederklep vastpakken.. Had bij mijn 2e spiraal een verdoving gevraagd, maar dat deed netzoveel zeer![]()
Ga het eens met de huisarts over hebben thanks