Ik ben altijd aan het experimenteren met eten en welk voedingspatroon het beste voor mij werkt. Dit vanuit persoonlijke interesse en omdat ik vegetariër ben + flexi-veganist moet ik even extra opletten waar ik mijn voedingsstoffen vandaan haal.
Nu ben ik sinds een tijdje aan het bootcampen en de organiserende club is fan van de shakes en voedingssupplementen van Herbalife. Afgelopen 6 dagen heb ik de vanille formula 1 ontbijtshake uitgeprobeerd en dat is goed bevallen, maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan. (omgerekend 1,88 per portie ontbijtshake en daar komt dan nog soya yoghurt/melk en 1 banaan bij per dag)
Omdat deze shake erg natuurlijk is en niet boordevol toegevoegde suikers zit zoals goedkopere varianten, sta ik er positiever tegenover dan de standaard commerciële troep die overal wordt verkocht. Het grote voordeel voor mij is dat ik met 1 shake per dag veel goede voedingsstoffen binnenkrijg die ik anders minder/moeilijker binnen zou krijgen.
Maar! Ik ben benieuwd of hier bokkers zijn die ervaringen hebben met Herbalife Nutrition of andere, soortgelijke, voedingsshakes. Merk je echt verschil op de lange termijn? Zo ja, wat voor verschil? Bijvoorbeeld meer energie, egalere huid, minder hongerklop? Ik hoor het graag

Alvast bedankt!!
P.S.: ter info, ik eet zeer gevarieerd en gezond; 2 à 3 stuks fruit, 250+ gram groente per dag, donker brood, kruidenthee, enzovoorts. Dit zal niet veranderen, mocht ik de ontbijtshake permanent gaan gebruiken. Op dit moment kamp ik met veel stress en daardoor vermoeidheid. Zaak is natuurlijk eerst om de stress te verminderen, waar ik hard mee bezig ben, maar extra ondersteuning in de vorm van gezonde voeding is natuurlijk nooit weg. Vandaar dit topic