Bikini grote cup voor duikplank liefhebber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bikini grote cup voor duikplank liefhebber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:17

Genoeg topics over grote cups en goede bh's maar hoe zit het met de bikini's.......

Zomerseizoen komt eraan en ik ben echt toe aan een nieuwe bikini :D

Heb alleen wel 1 probleem.......grote cup.......kleine omtrek.......dol op glijbanen/duikplanken/stroomversnelligen ~~}> het kan me allemaal niet gek of hard genoeg eigenlijk.

Nu ben ik elke keer alles weer binnenboord aan het heisen en dat is echt niet leuk meer.

Wat zoek ik:
- 70F
- voldoende bedekkend
- voorkeur voor broekje ipv slip
- geeft genoeg steun en vorm

Ik ben al druk online aan het zoeken maar loop er vooral tegenaan dat je sport bikini's in een algemene maat moet bestellen 38/40/42 en dan maakt het dus blijkbaar niet uit of er een B of een F in moet. De sportbikini's die ik zie ook weinig steun in terug dmv cups of pads.

Ik heb ook een aantal gewone bikini's voor grote cups gevonden maar dan is het wel een beetje afwachten hoe die zich houden in bijvoorbeeld het tikibad.

Wat ik zoal heb gevonden:

https://www.decathlon.nl/p/high-neck-surftopje-master-palm/_/R-p-X8409769?mc=8409769&c=VEELKLEURIG

https://www.bonprix.nl/product/beugelbikini-minimizer-2-dlg-set-zwart-wit-954618/#image

https://www.bonprix.nl/product/bustierbikini-2-dlg-set-zwart-paars-turkoois-947556/#image

Iemand nog tips of goede site's?

Charaz

Re: Bikini grote cup voor duikplank liefhebber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:21

Een badpak :D dan weet je zeker dat je niet zonder topje zit

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:22

Oe ja lastig...

Ik heb geen maatje F (D), maar ben wel wat fanatiek in het water dus heb een paar jaar geleden gekozen voor een bikinitop van de hunkemöller met zo'n stiek patroon op de achterkant. Tja, als ik ermee in de zon ga liggen heb ik een vreemd patroon op mijn rug maar ik kan van de glijbaan zonder hem kwijt te raken. Helaas kan ik hem nu niet meer vinden op de site, is een bikini van 2 jaar geleden.
Ik neem aan dat ze die nog wel ergens hebben.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:24

Prima Donna! :j

Iets grotere cupmaat als die van jou en ook hetzelfde probleem. Grote cup en kleine omvang. Ik ben sinds tijden helemaal fan van Prima Donna Swimwear. Hele fijne stevige bikini's! En ook mooie bakpakken van te krijgen!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:32

Ik heb bikini's van Beachlife, het haltermodel vind ik erg fijn! In dit model zit namelijk ook gewoon een beugel, maar hij blijft perfect zitten. Nu zie ik alleen wel dat dat model tot een E cup gaat, maar misschien kan je jezelf eens nameten. Wellicht dat hun E wel past? Anders hebben ze ook modellen voor een F cup op de site staan.

Waar je ook naar kan kijken zijn surfbikini's. Die zijn vaak zo gemaakt dat ze goed blijven zitten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:33

Inderdaad,met een badpak ben je altijd veilig.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:34

PrimaDonna Swim! Wel prijzig, maar ik heb de mijne nu al een paar jaar (ik heb hem gekocht in het eerste jaar dat ze zwemkleding hadden) en hij ziet er nog steeds prima uit en zit ook nog steeds goed :)
Ik heb een beugeltop met tailleslip overigens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:35

Charaz schreef:

Hahaha nee die raak je niet kwijt :') . Helaas geeft een badpak geen enkele steun. Ik heb echt een goede onderband nodig en cups

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:37

Ik heb bij Asos vorig jaar een mooie bikini gekocht waar mijn E'tjes mooi op z'n plek blijven :j
Laatst bijgewerkt door Quebelle op 14-05-18 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:37

ik zou naar een goede lingeriezaak gaan waar ze ook meerdere bikini's hebben. en je daar latn adviseren. Ik hb ook een topbikini van prima donna.
Als het broekje je dan niet aanstaat kan je nog altijd een bijpassend los broekje ergens halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:40

DewiRox schreef:
Waar je ook naar kan kijken zijn surfbikini's. Die zijn vaak zo gemaakt dat ze goed blijven zitten.

Surfbikini......goeie zoekterm. Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:43

Zoe_97 schreef:
ik zou naar een goede lingeriezaak gaan waar ze ook meerdere bikini's hebben. en je daar latn adviseren. Ik hb ook een topbikini van prima donna.
Als het broekje je dan niet aanstaat kan je nog altijd een bijpassend los broekje ergens halen.

De lingeriezaken die we hier hebben doen helaas alleen in de gewone mode bikini's.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:47

Prima Donna idd!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:47

Ik heb mijn topjes en broekjes apart gekocht. Met cupmaat 65F heb ik een zwart topje maat M, zo´n triangle ding met brede banden aan de onderkant. Deze kan je zo strak trekken als je wilt. En daarnaast heb ik een broekje bij de zeeman gekocht. Dit zit bij mij goed en veilig met alle water sporten :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:48

Ik zou goede steun voor een comfortabel gevoel en een mooie buste ook belangrijk vinden.

Die op de eerste en derde foto in het OP zouden daarom afvallen voor mij.

Ik zou je ook willen aanraden om naar een speciaalzaak te gaan.
Duur, maar ik haal dat er altijd makkelijk uit.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:55

Of gewoon in een sportbeha gaan zwemmen?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:04

Ik heb die high-neck bikini van Decathlon uit je link, met dezelfde maat als jij hebt. Ideaal ding, blijft goed zitten, goed aan te snoeren en, ook al zouden sommigen zeggen van niet, ik vind hem ook genoeg steun geven! Hij is niet in 70F, maar ik heb geloof ik iets van een E bij hun. Door de high-neck past ie gewoon goed, en het ziet er ook leuk uit. Ik dacht dat ze er huge in uit zouden zien, maar het tegenovergestelde is waar! Zeker voor dat geld zou ik die echt even lekker gaan passen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:07

Kijk eens bij naron.nl, die hebben echt een prima collectie bikini's en daar zit echt genoeg stevigs bij. Die van de decathlon is knudde voor grote borsten. Bonprix heb ik nog nooit een bikini besteld.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:09

Lascana bikini's via Otto.nl

Zijn ook in 70F verkrijgbaar, kosten een paar cent maar zijn hun geld meer dan waard!

Lascana heeft ook badpakken met cups en beugels in 70F!
Laatst bijgewerkt door MarliesV op 14-05-18 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:10

Ik heb er 1 van beachlife die kun je in je bh maat bestellen! 90f heb ik en ben heel tevreden!!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:11

antje_vip schreef:
Of gewoon in een sportbeha gaan zwemmen?

Dit *D bijpassend broekje erbij en klaar ben je!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:12

Een goedkope sport bh / top over je gewone topje heen werkt ook wel even goed als je echt iets heftigers gaat doen, maar je moet er rekening mee houden dat die redelijk snel verkleuren en het elastiek het na een seizoen wel opgegeven heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:17

Gloa schreef:
Charaz schreef:

Hahaha nee die raak je niet kwijt :') . Helaas geeft een badpak geen enkele steun. Ik heb echt een goede onderband nodig en cups

Dat ligt er wel aan wat voor badpak. Ik heb er juist voor een aantal gekozen met stevige steun voor de tweeling. Voor glijbanen, wildwaterbanen en gek doen een van de badpakken, voor zonnen een bikini.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:27

Voorgevormde sportbh! Moet alleen wat langer drogen maar zit als een huis

GaelleS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:30

Naw.

Ik heb 60-65D (lijkt voor het zicht op een 70B eigenlijk, zijn niet echt zo groot alleen wel in verhouding met omtrek) en echt NIKS van BH paste of bikini ik haatte het, niks zat goed, alles kroop omhoog of als ik mij bukte lagen ze tegen mijn kin xD

Tot ik naar een echte goeie lingeriewinkel ben gegaan die verschillende modellen hadden die wel mijn omtrek en cupmaat pasten. Ik zou zeker niet zoeken in decathlon of H&M of hunkemoller en andere dingen die eigenlijk vooral 'standaard' of 'gemiddelde' maten hebben. Denk dat 70F ook niet zo vaak voorkomt.

Er gaat een hele wereld voor mij open nu dat mijn tieten gewoon vast blijven zitten hhahahahah
EN ze waren niet eens per se duur :') Sommige wel.
Bikini die ik nu heb heeft BH sluiting EN gekruiste bandjes achteraan.. Ik ben ook zo van de glijbanen en springplanken en het suckt als je alles moet vasthouden als je springt xD Nu niet meer!

Winkels afgaan en passen die handel en laat je vooral helpen door een goeie verkoopster :P