Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maximuss schreef:Ik heb laatst iets gehoord over electrostimulatie van de bekkenbodemspieren, zou dat niet kunnen helpen?
Mijn moeder heeft ook een tijd rondgelopen met een zware verzakking en dat is uitgedraaid op een hysterectomie maar da's wel heel definitief en op jouw leeftijd wrs het laatste redmiddel...
verootjoo schreef:Ai, ik was met net aan het afvragen of dan je zenuwen zijn beschadigd, maar helaas is dat dus zo. Wat geen functie meer heeft kun je helaas ook niet trainen.
Echt heftig op zo’n jonge leeftijd...
Rizette schreef:Kunnen beschadigde spieren niet op den duur herstellen? Zenuwen kunnen dacht ik vaak op den duur ook via een andere weg die ze zelf zoeken weer gaan werken. En helpt het helemaal niets als je veel oefent? Als je een knip krijgt heb je normaal gesproken nadien ook geen last meer dus misschien kun je toch nog verder herstellen?
Zonnetje81 schreef:De vraag is kan je lijf nog wel een zwangerschap aan en ben je daarna niet nogggg verder van huis. Dat vind ik zwaarder wegen dan of je iets graag wil....wat niet kan kan niet.
En een operatie komt nu niet uit en uiteindelijk nooit niet......niet tillen is gewoon K.....
Mariska88 schreef:Ik vroeg me af of hier meer meiden/vrouwen last van hebben?
Ik heb na mijn 2de bevalling (beide bevallingen gingen vlot alleen de 2 de was een sterrenkijker)
Een verzakking opgelopen.
Mijn hele spieren in mijn bekkenbodem doen het niet meer of veelste weinig dus fysio (lang gehad) werkt niet..
Een ring gehad, maar omdat mijn spieren niet werken, kon die ring nergens op rusten dus werkte niet..
Naja ondertussen een ander hulpstuk..Maar ook dat werkt nu naar een half jaar niet afdoende meer..
Voor opereren ben ik te jong (nog geen 30) aangezien ze de operatie maar 1 keer kunnen uitvoeren willen ze niet dat je daarna toch bedenkt dat je nog een kind wilt (best logisch ook)
Nu vroeg ik mij zo af of hier meer zijn die dit hebben of herkennen
Ik weet dat bokt niet de meest ideale plek is voor deze vraag maar in mijn omgeving ken ik niemand die iets soortgelijks heeft..