Ik ben zondag door iets op mijn arm gestoken (overdag of in de nacht van zondag op maandag). Er zaten 2 mooie bultjes naast elkaar op mijn arm. Ook op mijn bovenbeen zaten er 2 en een op mijn enkel. Muggenbult, dacht ik nog. Maandag had ik toch wel een flinke plek op mijn arm. De plekken op mijn been en enkel zijn normaal.
Dus ik ben naar het Kruidvat gegaan en heb afterbite gehaald tegen de jeuk. Hoe graag ik ook wil, ik kan er niet afblijven. De andere plekken wel, die zijn inmiddels ook tot rust gekomen en jeuken niet meer zo erg. Met afterbite bij de hand ben ik maandag de dag doorgekomen op mijn werk. 'S avonds was de plek warm en groot. Ik heb weinig geslapen want werd steeds wakker van de jeuk.
Vanochtend toch maar even de HA gebeld. Uiteraard was mijn eigen met vakantie dus heb de waarnemer aan de telefoon gehad. Althans, de assistente. Ze waren alleen beschikbaar voor zaken die niet tot na deze week konden wachten. Zag het zelf niet als een noodgeval maar vooral heel erg vervelend dus wilde graag info wat ik kon doen. Ze wilden me toch wel erg graag zien.
Langs gegaan en was inderdaad een enorme plek. Heb nu tabletjes tegen allergieën die ik tot ik er minder last van heb 1x daags (1 tablet) in moet nemen.
Moet het goed in de gaten houden maar geen idee wanneer het minder moet worden..
Iemand daar ervaring mee? Ik wordt helaas nog altijd gek van de jeuk, maar mocht het tabletje ook pas voor het slapengaan innemen dus die zit er net in.
De plek maandag;

En nu;