uitstralend naar de kin. Vooral als ik met mijn vinger over de plek ging voelde het heel vreemd prikkelend.
Niet pijnlijk, maar ook niet fijn. Ook als ik mijn tanden aan de linkerkant op elkaar klem voelde ik de
zenuw. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en die gaf aan dat het een beschadigde zenuw was, oorzaak
onbekend. Ik ben niet naar de tandarts geweest, niet gevallen, niks van dat. Ze gaf aan... Als het over
een aantal weken niet minder is, kom dan maar terug. Nu vijf maanden later heb ik nog steeds dat
gekke gevoel als ik mijn tanden op elkaar duw en ook als ik met mijn vinger linksonder mijn lip voel.
Het is wel íetsjes beter. Het echte branden/koude zonder aanraking is weg. Toch vind ik het wel gek dat
dit 'zomaar' is ontstaan zonder aanwijsbare oorzaak.
Als internetspeurder heb ik natuurlijk wel een beetje rond gekeken en dan kom ik uit bij het
Numb Chin Syndrome wat een aanwijzing kan zijn voor (uiteraard

ik dat je bij elk symptoom wat je googelt wel goede kans hebt om binnen afzienbare tijd het loodje te
leggen. Ik denk (hoop

Ik ben benieuwd. Zijn er meer mensen die zoiets hebben gehad? Een onverklaarbaar dove/beschadigde
zenuw. En zijn ze erachter gekomen wat de oorzaak is?