Maar naast sport ben ik ook heel laks in mijn voeding. Ik eet eigenlijk alleen maar ongezond zoals friet en pizza en spaghetti en noem maar op. Ik drink nooit water, alleen maar ijsthee, want als ik water zou drinken moet ik telkens opstaan om mijn glas te vullen en zo’n fles ijsthee kan ik mooi naast de bank zetten en dan hoef ik nergens meer heen

Ook mijn gezicht schoonmaken met scrub en goede moisturizing crème doe ik niet, ik was mijn gezicht in de douche (wat ik tevens nog wel vaak genoeg doe, dat dan weer wel

Dat ik zo ongezond leef, is wel te merken aan mijn lichaam. Van ontzettende acne en geïrriteerde huid tot zwaar ondergemiddeld zwakke spieren en constante rug- en schouderklachten. Mijn lichaam snakt naar een goed glas water en een gezonde maaltijd. Dus ik heb besloten een poging te doen tot mijn lichaam wat beter behandelen vanaf vandaag!
Wat ik wil bereiken met dit topic? ...Tja, eigenlijk hoop ik vooral dat nu ik dit topic heb geopend, ik soort van ‘gedwongen’ ben om daadwerkelijk mijn challenge uit te voeren omdat andere mensen nu ook weten dat ik dit van plan ben

Ik ben namelijk echt zo’n persoon die niks uitvoert als niemand over mijn schouder meekijkt, dat blijkt wel uit mijn slechte cijfers op school. Maar ja, is de leeftijd, toch? ...Nee, toch niet?