Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Ik heb er op het moment twee; voor het echte stijlen de L’oreal Steampod en voor krullen enz. de Babyliss 2 in 1. Die heeft 3 platen per kant, twee normale om te stijlen en twee afgeronde aan de zijkanten voor krullen en ben met alle twee echt heel echt tevreden. Voor de kleine uitleg ik heb van nature krullend haar, maar vind het fijn ze soms stijl te hebben of grote krullen of waves te creëren.
Yenni schreef:Lara_Silver schreef:Ik heb er op het moment twee; voor het echte stijlen de L’oreal Steampod en voor krullen enz. de Babyliss 2 in 1. Die heeft 3 platen per kant, twee normale om te stijlen en twee afgeronde aan de zijkanten voor krullen en ben met alle twee echt heel echt tevreden. Voor de kleine uitleg ik heb van nature krullend haar, maar vind het fijn ze soms stijl te hebben of grote krullen of waves te creëren.
Hoe maak jij die waves met de stijltang?
Mloes schreef:Hier fan van Chi. Altijd goedkope merken gebruikt, toen toch een dure gekocht en wát een verschil! Misschien kan je een Chi op Marktplaats vinden ofzo?
Courses schreef:Bezuinig niet op een stijltang als je je haar wilt behouden (neem dat aan van iemand die dat ook deed en d’r haar ermee verpest heeft). Keramische platen is een must, ik zweer bij CHI tangen en gebruik áltijd heat protection.
MirandaDvG schreef:De gloss black lijkt mij handiger. Omdat die wat dikker is kan je beter krullen maken, lijkt mij in elk geval