Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Welke auto imuunziekte is het dan, want er zijn er vele. Mijn vader heeft meerdere auto immuunziektes.. hij komt ongeveer twee keer per week in het radboud tegenwoordig. Ik maak het dus van dichtbij mee. Het is waardeloos en verschilt per dag hoe het gaat.
Dropneus95 schreef:Dit is net alsof ik een kennis hoor praten over haar dochter.. Deze heeft na de HPV prik ook last van flauwvallen en dan ook 10-12x op een dag dat ze even 2 minuten echt weg was, vermoeidheid, migraine, trillen en nog een aantal klachten. Bij haar geven ze nu toch echt als aanleiding die injectie... Meisje was net 17 toen het begon, is maanden niet tot nauwelijks naar school geweest door de klachten en inmiddels is ze 18,5 en is het nog niet over. Artsen zitten met hun handen in het haar omdat ze niet weten wat ze er mee moeten. Het flauwvallen is inmiddels gelukkig wel minder geworden.
bzquinto schreef:Dropneus95 schreef:Dit is net alsof ik een kennis hoor praten over haar dochter.. Deze heeft na de HPV prik ook last van flauwvallen en dan ook 10-12x op een dag dat ze even 2 minuten echt weg was, vermoeidheid, migraine, trillen en nog een aantal klachten. Bij haar geven ze nu toch echt als aanleiding die injectie... Meisje was net 17 toen het begon, is maanden niet tot nauwelijks naar school geweest door de klachten en inmiddels is ze 18,5 en is het nog niet over. Artsen zitten met hun handen in het haar omdat ze niet weten wat ze er mee moeten. Het flauwvallen is inmiddels gelukkig wel minder geworden.
Oh dat meen je ! Ik heb dit aan meerdere artsen aangegeven over die hpv injectie, maar die verklaarde mij voor gek
Janneke2 schreef:Er is een triest gegeven: wie 1 auto immuunziekte heeft, heeft een relatief grote kans op een 2e en een 3e, etc.
De kunst is dus om je immuunsysteem te helpen. Uiteraard horen daar goed eten, voldoende slapen en 'geen stress' bij. (Makkelijker gezegd dan gedaan.)
Verder zijn er een aantal dingen die je in samenspraak met een orthomoleculaire arts kunt doen.
Glutenvrij eten is misschien wat veel van het goede, maar gluten hebben beslist geen goede naam.
Verder zijn er een aantal ontwikkelingen mbt onze kennis mbt darmflora die de moeite waard zijn.
Supervixen schreef:Janneke2 schreef:Er is een triest gegeven: wie 1 auto immuunziekte heeft, heeft een relatief grote kans op een 2e en een 3e, etc.
De kunst is dus om je immuunsysteem te helpen. Uiteraard horen daar goed eten, voldoende slapen en 'geen stress' bij. (Makkelijker gezegd dan gedaan.)
Verder zijn er een aantal dingen die je in samenspraak met een orthomoleculaire arts kunt doen.
Glutenvrij eten is misschien wat veel van het goede, maar gluten hebben beslist geen goede naam.
Verder zijn er een aantal ontwikkelingen mbt onze kennis mbt darmflora die de moeite waard zijn.
Mijn vader worstelt dus al meer dan 20 jaar met meerdere immuunziektes, maar dit is echt nog nooit ter sprake gekomen hoor. Zeker van die gluten niet. En dat terwijl hij ondertussen al een casus is geweest voor meerdere studenten in het radboud en hij op de longafdeling, reumatologie en dermatologie komt. Denk niet dat het veel verschil maakt.