Ik zit even met de handen in mijn haar want ik heb een probleempje met mijn topcoat die ik al een tijdje gebruik.
Ik gebruik de topcoat van Florence nails en dan de super shine, nu begint hij sinds kort dof uit te slaan. Dus ik dacht misschien is er wat mis met dit flesje dus heb ook mijn flesje geprobeerd die ik op voorraad heb staan maar ook die slaat dof uit. Ik heb hier echt nog nooit last van gehad en ik snap ook echt niet hoe dit komt?
Wie weet misschien wel hoe dit komt?
LadyMadonna
Geplaatst: 08-03-18 20:20
Cleans je te snel? Laat de nagels eerst een minuutje afkoelen
Zowel onder led als uv blijft het dof. Echter niet elke nagel en soms glanst de helft en is de andere helft dof. Echter alleen op gellak, op gewone builder gel is er niks aan de hand.
Ben je met je spullen onderweg geweest? Mijn koffer heeft in de auto gestaan en mijn topcoat is ook overleden. Te koud geweest.
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-18 21:40
Ik ben wel onderweg geweest, maar heb mijn spullen wel heel bewust uit de auto gehaald. De auto is natuurlijk wel even koud maar zou dat mogelijk zijn in zo'n korte tijd?
Heb gisteren nog wel een french gezet zonder gellak dus, bij die klant glimt de topcoat wel gewoon.
Jennyj01
Geplaatst: 09-03-18 08:32
Nieuw potje pakken en als die het niet doet deze weggooien.
Petrichor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-18 08:39
Jennyj01 schreef:
Nieuw potje pakken en als die het niet doet deze weggooien.
Al geprobeerd.
LadyMadonna
Geplaatst: 09-03-18 09:46
Is het een harde of flexibele top? Als het een harde is zou het daar verklaarbaar kunnen zijn. Hard kan noet over flexibel (gelpolish)