Morgen moet ik helaas deze operatie ondergaan en ben als de dood, ik heb wat tegenstrijdige verhalen gehoord en ik zit nu in de fase heel gard wegrennen terwijl ik weet dat het moet. Sommige zeggen ach het is niks volgende dag gewoon weer alles kunnen doen andere zeggen dat heel erg tegen viel en ze veel pijn hadden.
Hier even het verhaal in kort.
In november kreeg ik een soort van aanval waarbij ik door de pijn mijn bewustzijn verloor ik werd opgenomen en meteen werd er geroepen blinde darm moet eruit. Na de scan kwamen ze op nierstenen en nierbek ontsteking uit hiervoor kreeg ik 3 weken lang antibiotica toen ik ermee stopte hop weer een aanval. Alleen toen ging ik het linken met mijn menstruatie en werd het dus bevestigd dat een dag voordat ik ongesteld werd ik dus z’n aanval kreeg. De huisarts erbij en die vertelde dat het dus een soort van rugweeen zijn alleen dusdanig erg dat ik eerst moet overgeven en dan zoveel pijn krijg dat ik ook flauwval en ik ben niet echt een pieperd kwa pijn. Nu is het zo dat ik er bijna 5 dagen mee loop en dus ook nu zware pijnstilling krijg om de dagen dragelijk te maken. Ik slik al jaren geen pil meer ivm kinderwens en heb nog nooit zoveel last gehad wel altijd beetje kramperigheid en vervelend maar niet dat ik al gillend en kruipend over de grond wurm.
Nu gaan ze dus morgen kijken waar het vandaan zou kunnen komen en meteen de eileiders door spuiten ik ben eigenlijk wel een watje wat ziekenhuizen betreft ondanks dat ik er toch wel wat ervaringen mee heb gehad maar maak me wel een beetje zorgen ... ook het idee wat voor uitslag eruit gaat komen ...
Ook zei de arts dat er een mogelijkheid bestaat dat het niet bij de kleine insisies blijft maar een hele buikoperatie wordt en dit vind ik helemaal doodeng