Hoe vaak val/bezeer jij je?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caitlin_K

Hoe vaak val/bezeer jij je?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 14:50

Gewoon nieuwsgierig,

Na het zoveelste akkefietje : Laat ik van de trap afdonderen, ben ik benieuwd. Vallen jullie vaak? Of stoten jullie je veel?
Ik geloof echt dat ik motorisch gewoon gestoord ben. Of onhandig. Misschien beter verwoord.
Dit is geloof ik de 31e x dat ik van de trap af val(jep, zojuist gebeurd)
:')

Hoop dat dit topic goed staat. Haha.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:54

Vallen niet zo heel vaak, maar me aan dingen stoten... -O- Ik zit permanent onder de blauwe plekken en weet 9 van de 10 keer niet hoe ze er zijn gekomen. Vooral mijn benen en hoofd hebben pech...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:55

Helaas iets te vaak. Nu herstellende van een hersenpudding door een plankje niet ien en baf hoofd ertegen. Heb altijd wel ergens blauwe plekken butsen of wat ook. Hoe voorzichtig ik ook ben vanaf kleins af aan loop ik schade op

Fearn

Re: Hoe vaak val/bezeer jij je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:57

Ik val of bezeer mij eigenlijk zelden :P Ik heb geluk, denk ik. Laatst ben ik zelfs nog (met een drankje op) over een spiegelgladde weg gefietst, maar zelfs dat ging goed :D

Heb soms wel eens zo maar een blauwe plek ergens, zonder dat ik weet waar die vandaan komt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:57

Ik zit wel altijd onder de blauwe plekken, vaak zonder dat ik weet hoe het komt. Sinds ik aan kickboksen doe zijn mijn onderbenen al helemaal niet toonbaar meer :')

Ik ben gevallen met de fiets toen er twee dagen sneeuw lag in het hele land, anderhalve week later stuiterde ik van de trap af en weer twee weken later viel ik met de fiets. Dat was echt zo'n funniest homevideos momentje, naast het fietspad waren wat bosjes en daar verdween ik compleet in door mijn val :')

Dus ja, ik ben wel lomp denk ik..

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:59

Yep hier ook een lomperik. Stoot mn handen en armen vaak. Haal altijd mn vingers open aan tijdschriften of papier( werk met tijdschriften). Heb altijd wel ergens last van door lompigheid.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:59

Ik heb wel snel blauw plekken maar me echt bezeten valt wel mee eigenlijk. Ooit 1 keer van de trap gevallen en iets van 3 keer op straat gestruikeld en gevallen.

Ik ben wel onhandiger als ik bijna ongesteld moet worden, tegen muren, deuren en meubels aan lopen.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:00

Vallen doe ik vrijwel nooit, maar iets stoten ja dat wel. En wel meerde keren per dag.. :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:01

karuna schreef:
Helaas iets te vaak. Nu herstellende van een hersenpudding door een plankje niet ien en baf hoofd ertegen. Heb altijd wel ergens blauwe plekken butsen of wat ook. Hoe voorzichtig ik ook ben vanaf kleins af aan loop ik schade op

ik zou je dieet onder de loep nemen..
als je dat soort pudding eet, dan vraag je er volgens mij ook om -O-

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:03

Ik stoot me vaak en struikel regelmatig, gelukkig kan ik mezelf dan eigenlijk altijd wel (zeer oncharmant) op de been houden. Van de trap vallen is me nog niet echt gelukt al mis ik wel eens 2 treden :Y)

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 15:05

Haha, leuk al reacties!

Ik ben echt onhandig. Net ook weer, van de trap gekukeld dan. Blauwe arm, benen en voet met gevolg. Drie weken terug ook van de trap gevallen. Toen een reuze blauwe plek op mijn heup. Ook ik heb altijd wel blauwe plekken. Vaak op mijn armen en benen.

En ik ben ook erg onhandig op straat, struikelen over verhoogde tegeltjes enzo. Resultaat was een gebroken elleboog. :)) Wat dat betreft ben ik gewoon echt een eersteklas kluns ofzo.

Ergens ook vreselijk frustrerend, want dan val ik net wéér van de trap, irriteer ik me ook gewoon aan mezelf. :+

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:10

Ik zit nu met een zweepslag, en ik sport dus niet. Probeerde een tussendeur tegen te houden die dicht ging vallen omdat de achterdeur open ging. Sprintje trekken moet je dus niet doen haha.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:11

Nou ja heel vaak. Ben een kluns. Door de deur lopen voor die open is enzo. Vallen over stro touwtjes. Struikelen over eigen benen _O- Kan wel doorgaan haha

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:15

Vallen niet, maar ik loop echt dagelijks wel ergens tegenaan. Het magazijn op m'n werk is net iets te krap, levensgevaarlijk voor een kluns als ik...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:51

Ik val zelden en heb zelden grote kwetsuren, maar stoot me regelmatig dus heb altijd blauwe plekken ,schaafwonden, snijwondjes, etc.

Net op wandeling drie fijne takken in mijn gezicht gehad (ik liep net achter vriendlief, wat naar beneden aan het kijken, die houdt de takken vast in het passeren en laat ze achter hem zwiepen. VOL in mijn gezicht {:)-:( ).
twee striemen dwars over mijn gezicht waarvan een boven mijn wenkbrauwen lekker aan het opzwellen is. Hopelijk is het morgen niet blauw ...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:19

Best wel vaak over trapjes en tegeltjes als ik niet oplet.Eigenlijk doe ik in het LZP meer blessures op dan in de omgang met onze geliefde viervoeters.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:22

Ik heb een groot assortiment aan pleisters en arnicazalf tegen blauwe plekken standaard thuis én in mijn tas.

Ik zit op dansles (serieus, motorisch minder bedeeld zijn en dan gaan dansen, hoezo 'we houden van een uitdaging?' :') ) en een tijdje terug hadden we een uitvoering. In de pauze werkelijk alles wat kon gebeuren gebeurde, inclusief bijna met hele picknicktafel en al om sodemieteren. Zo erg dat iemand zat te kijken en toen heel droog opmerkte dat ze toch wel erg benieuwd was wat voor een werk ik deed. _O-

Stoten, vallen, omgooien, dingen in je ogen krijgen (tandpasta en deo zijn geen succes maar een stuk voorgekauwde appel was ook niet fijn), snijden, struikelen; ik kan het en het is niet de vraag of maar wanneer, hoe vaak en op wat voor een komische manier het gebeurd.

Overigens zit het bij mij ook echt tussen de oren. Ik ben gewoon enorm chaotisch en met 101 dingen tegelijk bezig, dan kan het ook gewoon niet anders dan fout gaan. Tijdens dansles en bij de paarden ben ik een stuk meer gefocust en dan kan ik ineens wel normaal bewegen zonder dat mensen zich een ongeluk schrikken omdat ik of iets anders weer eens omval.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:24

black_kelpie schreef:
Vallen niet zo heel vaak, maar me aan dingen stoten... -O- Ik zit permanent onder de blauwe plekken en weet 9 van de 10 keer niet hoe ze er zijn gekomen. Vooral mijn benen en hoofd hebben pech...

Dit, ik ben een soort menselijke dalmatiner :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:24

Ik ben echt koningin kneus :') vorig jaar waren de blauwe plekken van van m’n fiets vallen nog niet weggetrokken of ik viel weer.. deze keer met iets meer gevolgen helaas. Hele heftige hersenschudding, herkende m’n ouders en vriend niet eens. En een beschadigd jukbeen. Zal de foto van m’n gezicht daarna maar even achterwege laten, zo blauw en groen als dat dat was #) :Y) echt de hele rechterkant van m’n gezicht was groen/blauw.

Verder ook echt al vaak wat gebroken... rottige zwaartekracht ook :')

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:28

Caitlin_K schreef:
Haha, leuk al reacties!

Ik ben echt onhandig. Net ook weer, van de trap gekukeld dan. Blauwe arm, benen en voet met gevolg. Drie weken terug ook van de trap gevallen. Toen een reuze blauwe plek op mijn heup. Ook ik heb altijd wel blauwe plekken. Vaak op mijn armen en benen.

En ik ben ook erg onhandig op straat, struikelen over verhoogde tegeltjes enzo. Resultaat was een gebroken elleboog. :)) Wat dat betreft ben ik gewoon echt een eersteklas kluns ofzo.

Ergens ook vreselijk frustrerend, want dan val ik net wéér van de trap, irriteer ik me ook gewoon aan mezelf. :+

Sinds ongelukje ben ik extra kluns, loop nu ook nooit meer van een trap af of trap op(indien mogelijk) zonder een leunig vast te houden, die kan je soms nog net redden. Mijn geluk meestal val ik de trap op 8-). Voor de rest.. geloof dat ik mijn cap maar op moet houden overall en mijn skate beschermers ook maar aan moet doen.
Ben er sinds van de week achter dat ik geen diepte meer schijn te zien sinds ongelukje, of in iedergeval minder, zou hoop verklaren :') schijnen ze met bril te kunnen fixen, duimt daar nu hard voor.

Oh en mijn evenwicht is niet helemaal jedattum, laatst viel ik soort van om, liep naast electirsche fiets die best nieuw is en dacht slim te zijn en niet fiets te willen laten vallen want dat is natuurlijk zonde {:)-:( :') dat gaat natuurlijk niet.. want als je valt val je toch en nu was het resultaat ik bovenop fiets, had hem beter los kunnen laten bedacht ik tone ik er op de grond bovenop lag :+ :D ezel.... En nog een keer met die fiets (in het donker ben ik evenwichtsloos soort van , ik deed schuttingdeur dicht en daarm ee stond ik in het stikdonker.. Boem... Ja hoor.. om... dit keer niet heel ver, viel gelukkig tegen de schutting.
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 28-01-18 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:29

Ik ben echt mega lomp, ik heb nog nooit iets gebroken, maar dat gooi ik op puur geluk hebben, want ik stoot me minstens 1x per dag. Ik struikel of glijd ook regelmatig uit in de wei, en beland dan face-first in de modder. De wasmachine draait op zulke dagen overuren. Heb ook altijd krassen, striemen en blauwe plekken op mn armen en benen.
Mn moeder heeft serieus eens gevraagd of mijn vriend me had geslagen toen ik weer eens tegen een deur aan was gelopen en een dikke blauwe plek in mijn gezicht had :=
Maar nee, ik ben dus echt zo onhandig.
Ik pleit nog steeds voor verborgen camera's in het huis zodat ik eens een compilatie op youtube kan zetten, maar dat zien ze hier niet zitten helaas :Y)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:35

Ik ben ook ongelofelijk lomp.
Ik krijg ook heel snel blauwe plekken voornamelijk op m'n benen.
Ik weet ook bijna nooit waar ze vandaan komen. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:40

Elke werkdag sowieso. Dat is al 1x per week... En dan nog wel 1 keer gewoon thuis tegen het bed aan lopen met je schenen ofzo. :')

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:57

Ik val gelukkig bijna nooit, maar ik stoot me zo vreselijk vaak. En ik haal m'n vingers aan van alles open. :') Ik moet ook zeggen dat ik de helft van de keren ook echt geen idee heb hoe ik aan m'n verwondingen kom. ;)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:59

MarlindeRooz schreef:
Elke werkdag sowieso. Dat is al 1x per week... En dan nog wel 1 keer gewoon thuis tegen het bed aan lopen met je schenen ofzo. :')

oh, en de trekhaak van de auto. Al 4 jaar dezelfde auto (en eigenlijk al 10 jaar auto's met trekhaken). En toch presteer ik het minstens eens per week om er tegenaan te knallen ...