Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyyy schreef:Als je mascara eenmaal geopend hebt, is hij nog maximaal 3 maanden houdbaar. Maar zeker als je gevoelig bent voor ontstekingen, zou ik een mascara na een maand weggooien en een nieuwe pakken. Ook niet 'pompen' met de borstel, omdat er daardoor veel bacteriën bij komen. En je mascara nooit uitlenen aan iemand anders.
Je hoeft echt geen dure mascaras te kopen, die blijven niet langer goed dan goedkope mascaras
Manderino schreef:Jaa sisley idd! Het meest zachte en hoogwaardige qua kwaliteit, en als je een potloodje draagt doe je het dan in je oog( dus op die waterlijn? Of op je wimperrandje?
En wat voor reiniging gebruik je om het eraf te halen?
Vaak de wat "goedkopere" halen het er niet goed af waardoor je soms na een uur nog sliertjes mascara uit je oog haalt,of je teveel moet boenen.
Bifacil van Lancôme is echt een topper.
TsarinaZ schreef:heb je al eens gedacht aan permanente make up ? natuurlijk helpt dat het mascara probleem niet maar voor eyeliner en dergelijke is het misschien wel een oplossing als je aan de inkt niet te gevoelig bent ?
Movement schreef:TsarinaZ schreef:heb je al eens gedacht aan permanente make up ? natuurlijk helpt dat het mascara probleem niet maar voor eyeliner en dergelijke is het misschien wel een oplossing als je aan de inkt niet te gevoelig bent ?
het klinkt wel een beetje griezelig! haha! Ik heb nog nooit een tattoo gehad dus ik heb geen flauw idee.
Movement schreef:Ik had trouwens een bifacil proef potje, maar zodra ik dat gebruikte voor mijn ogen, prikte dat wel heel erg. Is dat dan normaal? Of gebruik ik het dan verkeerd?