Laat ik allereerst ook maar zeggen dat ik al bij de dokter ben geweest, en hij heeft me uitgebreid onderzocht. M'n hartslag en bloeddruk waren goed (130-80), pols was regelmatig, zuurstof 100%. Ook longen kon hij niks vreemds horen en arm/ schouder kon ik helemaal goed bewegen.
Bloed geprikt om trombose/ longembolie uit te sluiten. Ook omdat ik snel problemen heb in mijn kuiten. Ook dit was prima.
Dinsdag voelde ik voor het eerst wat pijn in m'n rechter schouder toen ik in de trein zat. We hadden het net over bloedprikken en daar kan ik niet zo goed tegen, dus dacht dat het daardoor kwam

Helaas kwam die pijn Woensdag avond terug, maar nog steeds niet heel erg. Donderdagochtend werd ik wakker met pijn en dit werd steeds erger.. Toen kwam ik er ook achter dat de pijn gelinkt is aan het ademhalen. Diep uit- en inademen en zuchten is pijnlijk. Hele dag op paracetamol en ibuprofen geleefd, (meer dan) dubbele dosis gehad van wat je eigenlijk mag..
's avonds nog gewerkt (schoonmaak) en dat ging ook echt niet. Had zo veel pijn en zelfs ibuprofen+ paracetamol werkte niet goed.. Die nacht tussen 12 en 2 eventjes geslapen maar werd wakker met verschrikkelijke pijn (steken aan borst) en de rest van de nacht wakker. Kon ook niet liggen want liggen doet het meest pijn.. Gek genoeg wel het minste als ik op de pijnlijke schouder lig.
Geprobeerd HAP te bellen maar die namen maar niet op

Gisteren dus nog veel pijn en veel ibuprofen en paracetamol genomen, maar wel goed kunnen slapen. 1x wakker geworden door de pijn en ibu en paracetamol genomen. Maar toen werd ik vanochtend wakker met veel pijn (kramp) onder m'n ribben, aan beide kanten. Ik gok van alle pijnstillers want dat is niet heel goed voor je maag, lever etc. Ook misselijk en overgegeven.
Pijn aan schouder is wel minder, heb namelijk de hele dag overleefd zonder pijnstillers want durfde het niet zo goed meer aan na die misselijkheid

Het gaat dus om rechter borst/ schouder. Als het maandag nou nog niet over is, ga ik weer naar de HA en dring ik toch wat door voor meer onderzoek.
Dus, in het kort:
- pijn aan rechter borst+ schouder, met uitstraling naar arm
- pijn vooral bij ademhalen. Diep in en uitademen doet pijn, net als zuchten. Maakt goed ademhalen trouwens ook moeilijk
- dinsdag eerste keer klein beetje, sinds donderdag echt pijnlijk
- lichamelijk onderzoek+ bloedprikken (test op trombose/ longembolie) kwam niks uit
Herkent iemand dit?