Sinds gisterochtend acuut veel last van mijn onderrug. Ik heb laatst ook weer daar last gehad, maar dat trok redelijk weer weg.
Ik heb geen gekke beweging gemaakt, zwaar getild etc. Uiteindelijk vanmiddag maar een boswandeling gemaakt met de honden, in de hoop dat beweging en frisse lucht de oplossing zou zijn. Het voelde nog niet veel beter na die wandeling.
Gistermiddag en avond gewerkt, veel gestaan en gelopen. Dit, waar mogelijk, zo veel mogelijk afgewisseld om mijn rug te ontlasten aangezien hij nog altijd erg pijnlijk was. Het straalt lichtelijk door in mijn linkerbeen. Zegmaar tot tussen bil en knie.
Vannacht heb ik mijn ouders wakker gegild met mijn pijnkreten. Ik merkte al dat op mijn zij liggen een uitdaging begon te worden. Telkens gaf het onderste been problemen (op beide zijden hetzelfde probleem).
Ik lig graag in de stabiele zijligging, maar kon mijn onderste been niet zonder pijnscheuten optrekken. Uiteindelijk werd gewoon draaien een uitdaging, waarna ik zo'n hevige pijnscheut kreeg dat mijn hele lichaam in de kramp leek te schieten, en de pijn ondraaglijk was.
Afijn, aspirines genomen, en verder proberen te slapen.
Die pijnscheuten zijn daarna nog 2x gebeurd, en bij deze laatste lig ik inmiddels zo dat ik niet meer weet hoe ik me moet bewegen. Het voelt alsof ik met elke beweging die ik nu doe, die complete kramp weer ga triggeren. Het enige wat ik wil doen is even uit bed kunnen, maar dat lukt nu dus niet

Iemand enig idee wat te doen?