omdat ik me de laatste tijd enorm moe voel, ben ik naar de dokter geweest. Daar is mijn bloedsuiker getest, die was 89(?) en dat schijnt heel goed te zijn. Hij heeft me naar huis gestuurd met 2 soorten pillen tegen ontstekingen etc. Niks uitgehaald natuurlijk. Na vijf dagen mocht ik terugkomen
Ik heb het heft in eigen handen genomen en ben gaan bloedprikken, daar kwam niks uit. Ik zit op alles netjes in het midden, behalve bij een ding.
Mijn 'Monocytes' is laag. 0.8 waar dat tussen de 3 en 5 zou moeten zijn. Dokter 1 zei dat het niks was, dokter 2 zei ijzertekort en dokter 3 zei dat dokter 2 gewoon geld aan mij wilde verdienen.
Ik ben al langer bekend met me nooit uitgerust voelen maar nu zou ik overal wel kunnen slapen

Ook ben ik bekend met ijzertekort maar dit is al jaren geleden, hoewel ik daar nooit echt iets aan heb laten doen omdat ik misselijk werd van de pillen.
Ik heb nu dus maar ijzerpillen gehaald en heb wederom ontstekingsremmer meegekregen maar die ga ik niet slikken, er zit niks in wat mij zou kunnen helpen en de dokter zegt 'Gewoon fatigue'.
Zelf denk ik anemie of inderdaad ijzertekort, maar ik ben geen arts.
Ik kan niet even snel bij mijn eigen huisarts langs, ik woon in Dubai. Ik heb ook geen zin om voor zoiets 'kleins' naar het ziekenhuis te gaan daar ik niet verzekerd ben.
Iemand ervaring/ideeen? Ik kan evt. de uitslag van de bloedtest hier posten.