1. Dan kun je niet meer in je neus peuteren (viespeuk!)
2. Dan kun je geen onzin meer typen
Dani
Geplaatst: 26-12-17 15:27
Het lijkt me niet nodig TS voor gek te zetten. Het topic lijkt flauw maar er zijn genoeg mensen die last hebben van dwanggedrag in allerlei vormen, waarom zou neuspeuteren dat niet kunnen zijn?
TS, lijkt het niet erger dan het is doordat je er telkens op let? Er kan natuurlijk een haartje of snotje dwarszitten, maar als je dat dagenlang hebt denk ik dat het eerder tussen je oren zit dan in je neus, zeg maar. Anders wat vaker je neus snuiten, dat helpt misschien wel.
Weggebokt
Geplaatst: 26-12-17 15:56
Wat word er weer flauw gereageerd. TS ik heb er ook vaak last van, ik wacht dan meestal tot ik naar de wc ga en dan haal ik al het vervelende weg
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 26-12-17 16:01
Is een neushaartrimmer misschien een optie?
Vind het wel weer mooi hoe iedereen doet alsof ze nooit in hun neus peuteren. Dat geeft je wel weg imo
Als je erna toch je handen wast en het niet in gezelschap doet. Dan zie ik het probleem niet zo. Als er iets jeukt moet je krabben
Wooow wat een reacties hier zeg Als je in de spiegel kijkt kan je niets zien zitten?
Blue_Monday
Geplaatst: 26-12-17 16:10
Ik ben coke verslaafd geweest, herken het probleem al ging ik niet peuteren met mn vinger. Had ook veel last van wondjes maar dat voel je wel (huid die trekt, als je dit heb klein laagje vaseline erop)
Snuif wat lauw warm op. Niet te diep, dan komt het in je keel, maar gewoon in je neus snuiven en weer eruit via je neus.
Verder als er echt iets dwars zit in je neus met een wattenstaafje in je neus. Kijk eens op een plaatje hoe je neus van binnen eruitziet. Bij mij moest ik vaak het wattenstaafje er recht indoen om weer een opening in mn neus te krijgen al zou je niet verwachten dat je een wattenstaafje er recht in krijgt.
Misschien heb je er wat aan.
thriam
Geplaatst: 26-12-17 16:12
Heb je vaak een "natte" neus of eigenlijk altijd droog?
khirshanta
Geplaatst: 26-12-17 18:20
is er niet iets van een verdovende spray? Dan weet je of je het echt voelt, of dat het 'in je hoofd' zit
Blue_Monday
Geplaatst: 26-12-17 18:26
khirshanta schreef:
is er niet iets van een verdovende spray? Dan weet je of je het echt voelt, of dat het 'in je hoofd' zit