Dus ik vroeg mij af, wat gebruiken jullie? Gewoon je handen, een washandje, een spons of iets anders? Brand los, want ik ben reuze benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Ik gebruik niets verder, vind het niet fijn voelen en elke keer wassen is zo'n gedoe met eerst drogen en zo.
Vraag me wel af wat voor washandje jij hebt dat je 20cm extra hebt? Bij mij zit hij gewoon om mijn hand
Azmay schreef:Ik gebruik niets verder, vind het niet fijn voelen en elke keer wassen is zo'n gedoe met eerst drogen en zo.
Vraag me wel af wat voor washandje jij hebt dat je 20cm extra hebt? Bij mij zit hij gewoon om mijn hand
Froukje schreef:Azmay schreef:Ik gebruik niets verder, vind het niet fijn voelen en elke keer wassen is zo'n gedoe met eerst drogen en zo.
Vraag me wel af wat voor washandje jij hebt dat je 20cm extra hebt? Bij mij zit hij gewoon om mijn handHoe bedoel je dat?
Hier ook altijd met washandjeZonder vind ik echt 10x niks.
Unique6 schreef:Waarschijnlijk houdt ze het washandje aan het begin vast op dr rug. Dan heb je de hele lengte van het washandje