Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Tja... ik sta inmiddels al een uur stil op de snelweg, op dezelfde plek. Er is een ongeluk gebeurd. Nu is het zo dat ik echt super nodig moet plassen. Iemand tips? Tussen twee autodeuren? (Sta op de linkerbaan en tegengestelde richting is langzaamrijdend verkeer). In de berm waar iedereen je kan zien?
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Hoe hebben jullie het opgelost?
Napie schreef:Ooit wel eens gehad. Langdurig stilstaan. Uiteindelijk stond ik zelfs te picnicken met twee auto's achter mij die net boodschappen had gedaan. Maar hoge nood dus. De mannen die stonden mooi in de berm maar dat kon niet echt discreet (hoewel...hoge nood breekt echt wet dan maar) Gelukkig reed ik een busje en het toeval wou dat ik een gevulde kattenbak achterin had staan....tja, je moet wat
Succes
HorseTopShop schreef:Ohhhh, ik herken dit echt. Zodra de borden aangaan op de snelweg, moet ik spontaan plassen.![]()
Ik heb serieus altijd een emmer met deksel bij me. Heb een dichte bus dus spring even snel achterin met de emmer
Maanlicht schreef:HorseTopShop schreef:Ohhhh, ik herken dit echt. Zodra de borden aangaan op de snelweg, moet ik spontaan plassen.![]()
Ik heb serieus altijd een emmer met deksel bij me. Heb een dichte bus dus spring even snel achterin met de emmer
Het stomme is dat ik tot een paar weken terug altijd een emmer bij me had.... die ik er uiteraard uitgehaald heb.