Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lay_D schreef:Ik bedoel met doorprikken ook niet dat hij leegblijft. Bij mij is hij namelijk ook steeds gevuld maar doordat er een opening inzit is er een door stroming zeg maar.
Ik hoop dat je iets vindt al dan niet samen met de artsen wat jou weer pijnvrij kan maken!
Gianti schreef:Zammie schreef:Door middel van electra verbranden binnenin de zenuwen.
Dan zijn mijn idee op voor nu idd, die behandeling ken ik er ook voor. Dat dat maar zo kort werkt voor jouheel veel succes, hoop dat jullie iets vinden!!
superlotje schreef:Is neurostimulatie geen optie?
Janinevv schreef:Hebah wat rot!
Wiet olie? En dan niet die uit de winkel maar van echte wat dus officieel ilegaal is dacht ik.
luffwinny schreef:Ken je synofit? Zowel mijn vader en oom en nog meer mensen werkt dat spul fantastische bij, mijn vader kan zonder niet normaal lopen ( atrose).
Babootje schreef:Wat vreselijk en je bent nog zo jong..... Ik kan je niet helpen helaas, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopen dat er op termijn toch iets is/komt wat je kan helpen.
Heb je al eens geinformeerd of men mogelijk in het buitenland al verder is om iets dergelijks veilig te opereren? Met alles wat men tegenwoordig op microchirurgisch niveau kan, kan ik me gewoon niet voorstellen dat er niks kan worden gedaan....