Nou ja, aanleiding is minder.
Ik heb al jaren, sinds dat ik zwanger was van mijn dochter van 23, dat mijn handen 's nachts gaan slapen.
Met tussenpozen is het weggeweest maar de laatste jaren is het heel erg. In de nacht worden mijn handen helemaal gevoelloos. Echt een heel akelig gevoel. Ik word er zeker 4x per nacht wakker van.
En mijn linkerhand ging overdag ook steeds slapen.
Dus eindelijk naar de huisarts gestapt. Toen naar de neuroloog, toen naar de plastisch chirurg en nu ben ik dinsdag 24 oktober aan de linkerkant geopereerd. 2,5 week geleden dus.
De eerste week kon ik heel weinig, er zit gewoon geen kracht in je hand. Daarna kon ik wel weer wat vastpakken en me redden. Was vrij snel weer gaan werken (ik werk met de computer) dat ging best. Alleen kon ik geen auto rijden.
Deze dinsdag zijn de hechtingen eruit gegaan. Dat scheelt wel zeg!
Mijn hand is nog wel 2x gaan slapen 's nachts, ik hoop dat dat nog bij trekt.
Gisteren ging ik voor het eerst weer paardrijden, maar dat viel nog even tegen. Mijn vingers zijn nog erg pijnlijk, ik kan geen ophoudingen maken. Maar het was fijn om er weer op te zitten.
Graag hoor ik andere ervaringen met CTS. Hoe lang duurde het om te herstellen en is het helemaal over gegaan?