Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Heel herkenbaarbij ons zat het in de familie. Mijn oma heeft een borstvergroting gehad, mijn moeder ook en ik 5 jaar geleden ook! Beste keus ooit! Hormoonpillen oid lijkt mij ook niet alles.
Wees hier zeker open over naar je moeder!daar is ze ook voor
troi schreef:Borstvergroting is eigenlijk het enige dat werkt, maar moet je zelf betalen..
Dan weet je in elk geval waar je voor moet sparen
Paardje_x schreef:Heey allemaal,
ten eerste ben ik hier niet om te horen dat ik dit niet hoef te doen of dat ik van mezelf moet houden zoals ik ben of voor gemene opmerkingen, die heb ik vroeger al genoeg gehad.. ik wil dit echt veranderen..
Ik ben dus 18 jaar en ben heel erg slank, altijd al geweest, is echt mn bouw. Maar ik heb dus zo goed als geen borsten. Natuurlijk wel wat, je ziet wel dat ik een vrouw ben maar het is nog geeneens groot genoeg voor een bh zegmaar, t zijn echt van die 'kleine puntjes' nog. Nu heb ik een soort sport bh met vulling waardoor het lijkt dat ik borsten heb, maar alsnog ben ik natuurlijk super onzeker.. Ik durf niet te zwemmen, geen topjes te dragen, ik kan me niet omkleden met sport, ik zou geen relatie met een jongen kunnen hebben.. en om t niet te dragen zorgt er letterlijk voor dat ik niet naar buiten durf.
Nu heb ik wat rond gegoogled en zie ik een soort hormoon pillen die er bestaan voor grotere borsten? Nu vraag ik me af, hoe zou ik daar aan kunnen komen/zijn er andere manieren, misschien naar de huisarts gaan? Alleen dan vind ik het ook weer awkard tegenover mn moeder.. alhoewel ik denk dat je met 18 alles 'anoniem' kan doen zonder dat je ouders het weten?
Ik zou heel graag tips willen wat mijn leven dus kan veranderen.. ik zit er ontzettend mee.. alvast bedankt!
Unbeatable schreef:troi schreef:Borstvergroting is eigenlijk het enige dat werkt, maar moet je zelf betalen..
Dan weet je in elk geval waar je voor moet sparen
In sommige gevallen worden borstvergrotingen ook vergoed. Wij hebben wel eens patiƫnten waarvan de cupmaat bijna niet BH waardig is en dan word het in sommige gevallen wel vergoed door zorgverzekeraar!
Dieselpaard schreef:Inderdaad. Als je er ernstige psychologische klachten door hebt....dat had ik ook al eens vernomen.
Overigens heb ik rond mijn 18e ook heel vaak gedacht aan borstvergroting. Ik heb een grote a. Niet bijster veel, maar mensen vinden je leuk om wie je bent en niet om wat je hebt. Echter is dat iets wat je pas met de tijd leert. Ik heb geen vergroting laten doen