Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Nav een topic waarin wordt aangegeven dat er 8 dagen gewacht moet worden op paliatieve verpleging. Terwijl een aantal mensen die in deze zorg werken aangeven dat dit niet kan kloppen, ben ik (en ik denk de rest vd volgers en ts) benieuwd hoe zoiets nu echt in zn werk gaat...
En mijn volgende vraag, als iemand in de laatste levensfase zit en deze raakt bewusteloos van medicatie, wordt er dan wel of geen infuus geplaats om uitdroging te voorkomen?
idylle schreef:Nav een topic waarin wordt aangegeven dat er 8 dagen gewacht moet worden op paliatieve verpleging. Terwijl een aantal mensen die in deze zorg werken aangeven dat dit niet kan kloppen, ben ik (en ik denk de rest vd volgers en ts) benieuwd hoe zoiets nu echt in zn werk gaat...
En mijn volgende vraag, als iemand in de laatste levensfase zit en deze raakt bewusteloos van medicatie, wordt er dan wel of geen infuus geplaats om uitdroging te voorkomen?
idylle schreef:En mijn volgende vraag, als iemand in de laatste levensfase zit en deze raakt bewusteloos van medicatie, wordt er dan wel of geen infuus geplaats om uitdroging te voorkomen?
idylle schreef:Maar comfort is dus wat anders als dusdanig uitgedroogd dat zelfs een smelt tablet niet meer smelt in de mond? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Duutelepluut schreef:Zelfs een dienstdoende huisarts mag palliatieve euthanasie doen mocht het nodig zijn
suikermeisje schreef:Als mensen zo ver heen zijn hebben ze geen honger en dorst gevoelens meer heb ik vernomen op mijn studie. Zelf geen ervaring mee gezien ik niet stervende ben.