Ik heb veel moedervlekken die op de huid liggen over mijn hele lichaam.
Het lijkt erop dat ik er ook 3 op mijn hoofdhuid heb waarvan 1 rood is met een bruine kring eromheen en hard aanvoelt(als soort vetbult oid)
Ik ga ze sowieso even door de HA laten bekijken maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen betreft het verwijderen van moedervlekken/bulten op het hoofdhuid.
Hoe doen ze dat? Heb je er een litteken aan overgehouden? Groeit er nog haar? Hoe vond jij de ingreep en wie deed de ingreep?
Alvast bedankt

groetjes Duhelo
Deijs schreef:Open ik deze ivm een nieuwe diagnose. Het is geen moedervlek maar ik heb meerdere goedaardige tumoren op mijn hoofd.
Dit maakt mij aan de ene kant wel angstig, is het mogelijk dat je dan ‘gevoeliger’ bent voor kanker? Aangezien die snelle celdeling nu al gestoord en aanwezig is, mijn moeder en oma hebben namelijk kanker gehad.
Ik had er 3 maar nu vanmiddag begin ik een 4e die ook zeer doet, helaas zie ik dus nu pas en niet vanochtend toen ik bij de HA was.
Ik ben doorgestuurd naar een dermatoloog omdat ik toch wil kijken of ze weg kunnen want ze irriteren geregeld en groeien (en slinken) weer.
Wat is jullie ervaring daarmee?
Heb jij er een litteken aan overgehouden? Was het een nare behandeling?
Er groeit uit deze tumoren wel haar dus de HA denkt dat ik dan wel kale plukken krijg omdat je dan ook haarwortels verwijderd maar dat bespreek ik uiteraard met de dermatoloog.
Graag jullie ervaringen!