Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
ukkiepuk schreef:Ik heb hem voor je ingevuld. Onze dochter is 6 jaar.
Moet wel zeggen dat die hele hype over suikerhoudende dranken mee naar school vreselijk overdreven vind Pakje bevat 200ml die ze voor de makkelijk mee krijgt naar school. Minder kans op lekken in de tas en voor haar makkelijker te openen.
edit: mis ook de vragen over wat je kind de rest van de dag thuis drinkt en welk eten ze mee naar school krijgen.
SusanH schreef:Cake in de broodtrommel
Water mee geven naar school zou ik echt nooit doen. Dan is het lekkerder om op school zelf een vers bekertje water te pakken.
Boras schreef:Bij mijn huisarts hangt in de wachtkamer een poster met daarop allerlei pakjes en flesje geplakt met daarbij vermeld hoeveel suikerklontjes erin verwerkt zitten. Echt wel een goede eyeopener!
Boras schreef:De feiten wijzen er anders op dat het "gedram" (het is maar hoe je het wenst te beoordelen natuurlijk) broodnodig is.
Laura82 schreef:SusanH schreef:Cake in de broodtrommel
Water mee geven naar school zou ik echt nooit doen. Dan is het lekkerder om op school zelf een vers bekertje water te pakken.
Ik doe er 2 ijsblokjes in, lekker koud dan heeft ze meer tijd om te eten en drinken dan wanneer ze in een rij voor de kraan moet gaan staan.
Balou, ik kreeg vroeger naar school ook geen limonade of snoep ofzo mee hoor. Kreeg (lauwe ) schoolmelk en een appel. En wat is er triest aan water? Mn dochter is er gek op! Verkiest dat meestal boven limonade.