Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikki_ schreef:Ik wil toch even melden dat ik de app Snorelab heb gedownload en merk dat als ik een luchtbevochtiger aan heb in combinatie met het stopsnurksysteem (keelspray van de kruidvat) ik minimaal snurk. Volgens de app 2min op 8u slaap maar hij neemt het ook op als ik me omdraai oid dus waarschijnlijk nog minder. De pieken zijn ook erg laag sus ik hoop dat ik dit zo kan blijven gebruiken
Ik ben benieuwd of jullie die app kennen en op wat van score jullie uitkomen. Voor mij geeft het echt inzicht!
germie schreef:Nooit geweten dat snurkers er zelf last van hebben, tegen mij zeggen ze altijd dat ik me aanstel als ik last van hen heb. Ze doen altijd of ze zelf nooit iets merken en absoluut niet snurken (en ja, ik neem het rustig op)
germie schreef:kijk ik heb er geen moeite mee als ee nander in zich laat snijden, maar zelf zou ik het niet doen in een gezond lichaam. Ik ken geen snurkers met klachten, wel mensen met slaapapneu en dan klachten, maar dat cpap doet dan alles in 3 dagen als sneeuw voor de zon verdwijnen incl snurken en dan ben je van alles af. Maar niet elke snurker heeft apneu. Ik snurk gelukkig niet. Maar ik heb nu nog last van slaaptekort van afgelopen week door snurken.
Emmaa_ schreef:germie schreef:Nooit geweten dat snurkers er zelf last van hebben, tegen mij zeggen ze altijd dat ik me aanstel als ik last van hen heb. Ze doen altijd of ze zelf nooit iets merken en absoluut niet snurken (en ja, ik neem het rustig op)
Ik heb er heel veel last van zelf. Als ik echt heb liggen snurken word ik wakker met ontzettend droge holtes, vaak ook hoofdpijn en ik ben kapot. Echt alsof ik amper geslapen heb. Vaak last van mijn benen en daarnaast vind ik het onwijs vervelend dat andere mensen er last van hebben.