Ik eet onder de 1480 calorieën per dag, en in het weekend kom ik hier meestal overheen met 200/400 calorieën door en chipje, wijntje bbq of etentje. Ik houd alles keurig bij en drink alleen water, ik heb nooit fristdrank op ranja na gedronken.
Dagje van hoe mijn voeding er ongeveer uitziet:
O= bananen pannenkoek met 1 banaan, 2 eieren, havermout en blauwe bessen of appelstroop rond de 450 calorieën
M=magere kwark met lepeltje honing, aardbeien, 2x per week noten erdoor of pittenmix, lijnzaad, met de noten ongeveer 450 calorieën zonder rond de 200.
A: Salade met magere zelfgemaakte dressing en zalm, of chili com carne met alleen gehakt en groente (altijd zonder pakje) soms eet ik op mn werk bij cliënten dus dan wel een keer aardappelen met groente en vlees (max 2x per week verder eet ik weinig koolhydraten, brood ook 2x per week van de echte bakker, zuurdesem) tussen de 400 en de 600 calorieen vaak.
T: appel of groentesoepje(met alleen groente en bouillon blokje) of plak 30 + kaas zon 60 calorieen
Nu at ik dit eerder ook, maar dan elke dag noten, en in de avond vaak chips erbij, dat doe ik dus allemaal niet meer. Eens in de maand 3 repen chocolade, nu maar 1

Broeken zitten niet strakker, maar 3 kilo aan spier is onzin, dat geloof ik nooit...
Zal ik mijn calorieen moeten bijstellen naar 1200/1300 misschien?
Iemand tips om die 3 kilo er weer af te krijgen voor de trouwerij?