Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kreeg het roesje, ring in m'n mond, verdovende spray in m'n keel en weet nog dat de arts zei dat ik nog zo goed bij was.. En meer kan ik me niet echt herinneren. Nouja dat het klaar was en ze gingen beginnen met het volgende onderzoek. Ik kreeg namelijk ook direct een endoscopie.
. Ik kreeg een scopie omdat ik een vastzittende galsteen had en ze konden nergens vinden waar. Omdat ik nog jong was een ze niet gelijk wilden snijden dus scopie.
Ik begon helemaal te panikeren, het is zo een absurd onnatuurlijk gevoel
. Ik kan het moeilijk omschrijven maar nu ik er terug op denk, voel ik zo die buis terug in mijn keel
.
. Schandalig trouwens dat een roesje gewoon niet verplicht is, want een endoscopie vind ik echt een mensonwaardig onderzoek, ik heb er echt een trauma aan over gehouden 
Daphne__ schreef:Hier is dat volgens mij al zo.. Ik wou juist graag gastro en endoscopie zónder roesje, maar dat kreeg ik er niet door. Verbaasd me dus ook echt dat sommigen hier niet eens mochten kiezen voor een roesje, maar gewoon zonder kregen!
.
, maar mede dankzij beide keren een fijne verpleegkundige bij mijn hoofdeind die zich alleen met mij en mijn ademhaling bezig hield wel probleemloos doorheen gekomen.
. Hoe lang slik je al maagbeschermers....eh....*plaatst gedachtenwolkje* als je die slang uit mijn strot haalt, vertel ik het wel....
tootje71 schreef:dank jullie wel voor jullie ervaringen, ik ga het mee maken morgen ben op van de zenuwen.
...mijn man gaat mee dus die mag mij ook weer naar huis rijden.