Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Caroo schreef:Silvia schreef:
Ah thanks! Deze had ik dus over het hoofd gezien
xJurdyWonanx schreef:Ik meld me, helaas. Eten sowieso met muziek aan en buitenshuis probeer ik eten te vermijden of te zorgen dat ik kan kiezen waar ik zit. Ik ben altijd vrolijk maar van geluiden kan ik echt 180 graden omdraaien in karakter. Ik probeer het niet te uiten maar dat lukt meestal niet echt. Ook bepaalde stomme geluiden kan ik heel heftig op reageren. IK denk dat de ergste een nagelknippertje is, nummer 1 samen met eet/drink geluiden. Met wat aanpassingen gaat het vrij goed, vooral veel uit de weg gaan. Zie zo'n heel traject ook niet echt zitten momenteel, maar misschien vooral omdat ik niet weet wat te verwachten qua tijd en geld.
SharonIndezz schreef:Ik probeer met eten op mijn werk ook bepaalde mensen te ontwijken.. is er eentje bij die schraapt continue haar keel... daar word ik zooo kwaad van dat ik mn handen onder tafel moet doen. Omdat ik bang ben dat ik ga slaan... echt heeeel erg
Kan ook heeel kwaad worden op mensen die overdreven ademen. Zo noem ik het iig... of mensen die overdreven drinken.. glocken noem ik dat..zo Glock,glock,glock.... gadver... word er nu al naar van
Miss_Caroo schreef:Even voor de informatie. De psychologen/behandelaren gericht op misofonie,om zo maar te zeggen, zeggen dat misofonie niet zomaar over gaat en met de tijd zal verergeren als je er niks aan doet.
Dat schrok mij erg af....