Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Ik zit er al een tijdje over na te denken om yoga te gaan doen. Als ik eerlijk ben, wil ik eigenlijk niet naar een echt yoga clubje, omdat de ambiance me echt niet past. Alles er omheen past me gewoon echt niet. Natuurlijk hoort ademhaling, bewustwording etc erbij, maar dat beleef ik toch iets anders dan in hogere sferen. Al met al, tot nu toe dus geen passend clubje gevonden.
Ik zit erg vast in mijn lijf. Heb nu een tijd fysio gehad, maar wordt verder niet meer vergoed en het helpt ook beperkt. Natuurlijk heeft dat zijn redenen die duidelijk zijn voor mij.
Graag wil ik ook weer wat sterker en soepeler worden.
superpony schreef:Janneke2, gymnastiek zoek ik niet. Heb natuurlijk duidelijk mn redenen om yoga te zoeken. Daarbij weet ik iemand die heel hoog niveau yoga doet en zij is echt enorm sterk, soepel en heeft gewerkt als acrobate in touwen. Yoga hoeft niet halfbakken te zijn en het gaat mij puur om de oefeningen. Ik zal zeker wel op mn ademhaling letten, maar dat deed ik bij kickboksen ook. Dat moet wel. De rest er omheen boeite me niet.