Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Maar wel met echo! Laat een goede echo maken door iemand met veel ervaring en kennis (niet iemand die wel eens een avondcursusje heeft gedaan en zonder ruggespraak echo's doet)
Florenc schreef:Qimm schreef:Maar wel met echo! Laat een goede echo maken door iemand met veel ervaring en kennis (niet iemand die wel eens een avondcursusje heeft gedaan en zonder ruggespraak echo's doet)
Met mijn schouder was op echo niets mis. Uiteindelijk na een MRI toch een afgescheurd labrum vastgesteld, inclusief een stukje bot dat mee afgescheurd was. Echo ziet lang niet alles
Kaus schreef:Hmm een orthopeed is een idee. Heb ik daar een doorverwijzing voor nodig van de huisarts?
Eerlijk gezegd heb ik in mijn huidige huisarts ook geen vertrouwen. Ben al gewisseld omdat ik mijn vorige huisarts niet altijd al te snugger vond, maar ben bang dat ik weer een verkeerde heb gekozen.
Ik ben niet hypermobiel. Wel heb ik na een val met snowboarden dagelijks veel last van mijn rug wat symptomen geeft van hypermobiliteit in mijn rug en bekken.