Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:dank je Safina. Toch wel vreemd, want ik loop al best lang op birkenstocks. Maar niet heel vaak, dus toch apart. Nja, ik ga morgen in het spreekuur naar de huisarts, begint steeds meer zeer te doen.
safina schreef:Joolien schreef:dank je Safina. Toch wel vreemd, want ik loop al best lang op birkenstocks. Maar niet heel vaak, dus toch apart. Nja, ik ga morgen in het spreekuur naar de huisarts, begint steeds meer zeer te doen.
Ik heb ook jarenlang op Birkenstocks en andere slippers gelopen. En toen...opeens....De enige slippers die ik nu nog aankan zijn FitFlops.
Joolien schreef:Wilde net de huisarts om raad bellen, want de pijn is ineens best wel toegenomen. Maar helaas, dinsdagmiddag is ze altijd vrij. Dan maar morgen direct heen.
bigone schreef:Joolien schreef:Wilde net de huisarts om raad bellen, want de pijn is ineens best wel toegenomen. Maar helaas, dinsdagmiddag is ze altijd vrij. Dan maar morgen direct heen.
Flink gaan koelen, zal zeer waarschijnlijk een ontstekingsreactie zijn dus aantal keren per dag iets kouds er tegen aan. Heb je zonder schoenen en met voetje hoog ook last??
bigone schreef:Dan inderdaad goed dat je naar de huisarts gaat want hielspoor is meestal alleen zeer pijnlijk bij belasten.
Let even op of hij/zij daar naar vraagt en dat het niet meteen als hielspoor word afgedaan. Kan natuurlijk ook iets anders zijn.