Vorige week woensdag (3 mei) heb ik rechts mijn 2 verstandskiezen laten trekken (deze zaten heel erg te vervelen, stonden ook heel erg scheef). Tijdens het trekken lag ik al in allerlei posities van de pijn en was daarna mentaal ook helemaal van de wereld.
Maar sindsdien doet mijn kaak zo gruwelijk veel pijn... Ik heb toch een redelijke pijngrens en kan heel veel hebben maar nu weet ik gewoon niet meer waar ik het moet zoeken van de pijn. Het trekt ook door naar mijn hoofd en nek dus doet helemaal alles pijn. Al vanaf het begin slik ik ibuprofen 600 mg en daarbij nog een zooi paracetamol (echt aan de maximale dosis per dag). Maar als het ook maar begint uit te werken kan ik wel janken van de pijn. Nu ben ik gisteren terug geweest, is het schoongespoeld en hebben ze er iets opgedrukt wat de pijn even moest verzachten (niet dat het hielp maargoed..). Tandarts zei dat het wel wat geïrriteerd zag maar dat toch mijn eigen lijf het moet oplossen en zo kon ik weer gaan...
Eigenlijk zou ik volgende week mijn andere 2 verstandskiezen laten trekken maar dat wordt een paar weken uitgesteld anders houd ik het helemaal niet uit van de pijn.
De kies boven was er zo uit maar daar heb ik ook eigenlijk geen last van, onder was een ramp. Die hebben ze in stukjes eruit moeten halen en hij zette nog net niet zijn voet op mijn borst om kracht te zetten om die kies er uit te trekken...
Nu wil ik de volgende keer eigenlijk gewoon onder verdoving want ik lag al te huilen bij de spuiten, ik dacht echt dat die aan de andere kant van mijn kaak uit kwamen... Dit heb ik echt nog nooit gehad maar deze pijn wil ik echt nooit meer.
Ik zit nu ook onder de pijnstillers maar mijn hoofd knalt echt uit elkaar van de pijn en ik weet niet meer waar ik het moet zoeken van de pijn. Ik moest van de apotheek het eens proberen met Aleve 550 ipv ibuprofen maar ik kan niet zeggen dat ik minder pijn heb helaas...
Wie oh wie heeft de gouden tip voor mij?