Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Ik heb een tijdje bij thalamo gelopen. Leverde me alleen niets op en kostte een fortuin dus ben na ongeveer een jaar gestopt.
Ze hebben veel getest maar de sipplementen die ik kreeg waren blijkbaar niet genoeg.
denbine schreef:Azmay schreef:Ik heb een tijdje bij thalamo gelopen. Leverde me alleen niets op en kostte een fortuin dus ben na ongeveer een jaar gestopt.
Ze hebben veel getest maar de sipplementen die ik kreeg waren blijkbaar niet genoeg.
Dat is ook waar ik Mn vraagtekens bij heb.
Mijn gezondheid is me echt wel wat waard....
Maar heb eerder (niet bij een Orthomoculaire ) therapeut meegemaakt dat het enige wat t opleverde, een lege rekening was.
Als ik dan lees welke onderzoeken zoals bloed etc er afgenomen kunnen worden, vraag ik me af wat het prijskaartje hiervan is?
troi schreef:Je weet dat er 0 wetenschappelijke basis zit onder deze 'geneeswijze'? Ik zou het geld in mijn zak houden..
denbine schreef:Bedankt voor de uitleg Janneke2.
Moet ik een verwijzing hebben van een arts hiervoor?
En de lijst van het MBOG staan therapeuten en artsen. Is een therapeut "voldoende" bekwaam?
secricible schreef:Over de artsen weet ik niet zoveel. Is arts geen beschermde titel nee. Maw, mag iedereen zich zomaar arts noemen in NL? Daar schrik ik van...
Van de dietisten weet ik iig dat zij wel volledig HBO opgeleid zijn als dietist en aanvullend zich orthomoleculair hebben laten scholen.
verootjoo schreef:Arts is toch echt een beschermde titel waarvoor je de studie geneeskunde voor moet hebben afgerond, succesvol uiteraard![]()
Iedereen die dat niet heeft gedaan en zich wel arts noemt, zou ik ver van weg blijven
raket schreef:verootjoo schreef:Arts is toch echt een beschermde titel waarvoor je de studie geneeskunde voor moet hebben afgerond, succesvol uiteraard![]()
Iedereen die dat niet heeft gedaan en zich wel arts noemt, zou ik ver van weg blijven
Alle artsen en verpleegkundigen staan vermeld in het BIG register. Door iedereen te bekijken. Zo niet, dan mogen ze de titel niet dragen.