Herbalife ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xLaraaj

Herbalife ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 16:55

Hallo,

Ik ben vandaag begonnen met mijn testweek van Herbalife gezond ontbijt.
Ik zou graag wat afvallen.

Ik vroeg mij af of er hier nog mensen zijn dit het doen of deden en wat jullie ervaringen zijn ?
En natuurlijk als we dan met een paar zijn om elkaar te ondersteunen ! :D

Groetjes Lara !

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 19:25

Mijn collega is consulente van Herbalife en zweert erbij. Ze heeft het eerst zelf uitgeprobeerd en zegt dat haar energie x10 is. Gewicht weet ik niet.

loez

Re: Herbalife ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 19:44

Mijn vriend en ik gebruiken het nu een maand of 3. Alleen het ontbijt en de thee! Wij zijn beide super tevreden!

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 19:46

Google maar eens op herbalife en problemen of klachten. Er gaat een wereld voor je open

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:20

Ik heb ooit geprobeerd om distributeur te worden maar uiteindelijk toch besloten dat ik mijn ziel niet wil verkopen voor een paar centen.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 21:25

Voor diegene die positief zijn : waarom juist en heeft het ook iets gedaan qua gewicht?

Diegene die negatief zijn : ook waarom ?
Het is toch niet anders dan de andere proteïne producten ?

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:25

Ik vond het vooral heel erg smerig. Omdat ik me er wel altijd heel goed en energievol van voelde toch een aantal keren opnieuw begonnen maar na een week stond ik altijd kokhalzend boven het aanrecht...

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:52

Ik gebruik nu shakeplus in combinatie met sojamelk. Is op natuurlijke basis. Gebruik het nog te kort om echt effect te merken. Heb vroeger weleens Herbalife gebruikt maar had dan nog enorme honger de hele dag. Ik vind beide niet echt lekker, maar het is te doen.
Ik volg even mee.

IncelloAndMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:56

ik heb het bijna een jaar gebruikt maar het deed niet veel goed voor mij. Had wel meer energie maar dat was alles. Ben er 4 kilo van bijgekomen, hormonen sloegen helemaal in de war en ik kreeg ineens zelfs maagzweren... Voor mij nooit meer alleszins!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:02

phormicola schreef:
Ik heb ooit geprobeerd om distributeur te worden maar uiteindelijk toch besloten dat ik mijn ziel niet wil verkopen voor een paar centen.

Ik vond de consulentes gewoon eng, het leken wel aanhangers van een sekte,
die zoveel mogelijk zieltjes wilden winnen.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:13

Mijn moeder was debiteur is nu bij iets anders. Mijn vader gebruikg het voor zijn hoge bloeddruk, die sinds die herbalife doet een stuk minder hoog is.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:15

Ik vind het vooral belachelijk duur....

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:29

Ik doe het met mijn man nu drie weken en gaat goed. Ik ben ook mee gegaan naar de (verschrikkelijk Amerikaanse) bijeenkomsten maar het lijkt mij echt wel een mooi product dus ben ik member geworden.
Of het echt zoveel uitmaakt? Wij vallen langzaam af en voelen ons fitter en energieker dus voor mij maakt het wel verschil.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 23:12

Wij hebben een super fijne coach die het niet direct voor het geld doet, maar om mensen helpen hun doel te bereiken qua beweging en voeding . Dat scheelt ook veel! Voorheen namelijk een andere coach gehad die echt alles opdrong.

Ik heb sochtends weer zin om te eten en ben Gek op de ontbijt shake!!

Qua gewicht hoeft het bij mij niets te doen. Ik wil mijn vetpercentage naar beneden en spiermassa omhoog.

Bij mijn vriend is het wel om ook kilo's kwijt te raken maar hij beweegt nu ook veel en ons eetschema is compleet anders dan voorheen.

Verder is het echt niet zo dat je alleen door die shake gaat afvallen. Je voedingspatroon en beweging op zich helpt daar ook aan mee!

Wij zijn nu ook met de level10 challenge bezig! Nog 3 weken ongeveer

Zorg vooral voor een goede coach!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 23:17

tones schreef:
phormicola schreef:

Ooit ook eens voor gekeken, maat idd net een sekte die bijeenkomsten. Brrrrr niets van mij.
Natuurlijk toen ook zelf geprobeert, werd er kots en kots misselijk van.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 23:22

eva1969 schreef:
Ik vond het vooral heel erg smerig. Omdat ik me er wel altijd heel goed en energievol van voelde toch een aantal keren opnieuw begonnen maar na een week stond ik altijd kokhalzend boven het aanrecht...

Hier net hetzelfde. En helaas er ook van bijgekomen. Paar weken geleden naar een verkoopavond van Herbalife geweest (tegenwoordig verkopen ze ook huidproducten),-. Helaas wist ik dat pas toen ik daar was. Degene die mij uitgenodigd had noemde het een beauty-avond :') . Daar wouden ze me niet geloven toen ik vertelde dat ik ervan was bijgekomen. En plots was het 'geen commentaar' en sloeg de sfeer wat om... Het werd echt afgekapt.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:36

tones schreef:
phormicola schreef:

Vreselijk inderdaad. Ik weet nog dat als ik een kritische vraag stelde dat er dan gewoon hetzelfde praatje gegeven werd. Keer op keer op keer :') Ik weet niet wat er mis is met een persoon dat ze dat aan kunnen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:47

Ik gebruik het nu ook 4 maanden :)
Ontbijt en lunch met shake, aloe vera drank voor in water en de thee :) Ohja heb ook nog een pot thermo compleet pillen.
Ik heb mijn rug gebroken in januari en mijn arts was echt verrast hoe de breuk genezen was en hoe fit ik was met 9 weken niks doen!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:55

phormicola schreef:
Vreselijk inderdaad. Ik weet nog dat als ik een kritische vraag stelde dat er dan gewoon hetzelfde praatje gegeven werd. Keer op keer op keer :') Ik weet niet wat er mis is met een persoon dat ze dat aan kunnen.

Brr jullie hebben echt de verkeerde mensen getroffen denk ik! De avonden die ik nu meegemaakt heb, 3 stuks waren erg gezellig en voor ons fijn vwb informatie. Onze coach is ook echt een superleuke enthousiaste vent. Ook al zou ik nu stoppen met de shakes, dan maakt hem dat niet uit, als ik mezelf maar goed en fit voel. Hij heeft ook totaal niet lopen pushen oid.

Terwijl de vorige coach van mijn vriend destijds echt erg was. Hij vertelde idd ook de standaard verhaaltjes en de shakes gingen niet zonder de thermo complete enz enz enz. Dus vriendlief kwam met 3 potjes pillen en 2 verschillende smaken shakes thuis :')

Johnnydepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:55

Als je een paar kilo wilt afvallen met een shake kun je net zo goed weight care of een huisnerk pakken. Das goedkoper en van weight care weet ik dat de smaak beter is :+. Ik heb de labels met elkaar vergeleken en de verschillen zijn echt minimaal onderling. Herbalife is alleen viezer en veel duurder.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:03

De coaches die je vertellen dat je alleen met de shake af gaat vallen zijn ook niet helemaal op de hoogte denk ik :')

Mijn coach focust echt op voeding. Dus niet alleen op de shake sochtends. En beweging. 80% voeding 20%.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:04

Herbalife heb ik ooit geprobeerd, maar bij mij hielp het totaal niet. De thee vond ik wel erg lekker (maar o zo duur)!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:07

Je kunt ook gewoon op je voeding (en vochtinname) gaan letten en meer gaan bewegen. Is zelfs gratis.

Dat hele herbalife gedoe vind ik een beetje vreemd. Bij ons op de 'weggeefhoek' ook vaak berichten van mensen met hele positieve teksten over helpen afvallen etc. en als je vraagt waar het over gaat (en plein public) dan krijg je een PB met dat het over herbalife blijkt te gaan := Verder ga ik mee met Phormicola: het lijkt wel een sekte. Maar misschien hebben wij zoals Loez zegt ook wel 'de verkeerde' getroffen ofzo.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:33

Ik heb een mega fijne coach en distribiteur! Maar zo zou je ook Tupperware een sekte kunnen noemen, dat vinden ook veel mensen! Je moet alleen wel de goede treffen.

Zo heb ik al 25 jaar eczeem, maar met Herbalife is het nog nooit zo rustig geweest! En ja ik heb vanalles al geprobeerd! ook gezond eten, alles uitsluiten maar het werkt niet!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 10:35

Alles wat werkt op basis van MLM heeft imo sekte achtige trekjes... ben zelf FM distributeur geweest, en ja, ik vind het een fijn product, maar de marketing strategie die erachter zit is niks voor mij...