Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Eigenlijk best zorgelijk dat het een 'challenge' zou zijn om 30 dagen geen alcohol te drinken..
boooo schreef:Ik heb het afgelopen januari gedaan en doe deze maand een 'geen bier' maand, gaat goed tot nu toe!
TessaVB schreef:Oh, dit zou ik ook wel eens willen proberen! Ik drink geen bier, maar een wijntje, gin tonic, mojito of jagermeister met cola gaat er hier toch wel elk weekend wel in... Ben benieuwd of ik de voordelen zal merken, ik heb weinig hoop maar m'n lever zal wel blij met me zijn denk ik zo.
Aranel schreef:Eigenlijk best zorgelijk dat het een 'challenge' zou zijn om 30 dagen geen alcohol te drinken..
Ayasha schreef:Ook als het een harddrugs is?
boooo schreef:Januari merkte ik wel echt verschil! Doordat ik niet dronk ging ik ook minder uit dus ik voelde me een stuk fitter en ook wel 'gezonder'. Deze maand doe ik het alleen voor de calorieën, en dat merk ik ook wel! Al merk ik het deze maand ook behoorlijk in de portemonnee, een wodka-spa is toch wat prijziger dan een biertje haha!
ijssnuiver schreef:Ayasha schreef:Ook als het een harddrugs is?
Ook dan. En wat vooral lastig is, is het doorbreken van een gewoonte.
Het doel van die challange is een patroon doorbreken en daarbij de voordelen ondervinden van desbetreffende challange.boooo schreef:Januari merkte ik wel echt verschil! Doordat ik niet dronk ging ik ook minder uit dus ik voelde me een stuk fitter en ook wel 'gezonder'. Deze maand doe ik het alleen voor de calorieën, en dat merk ik ook wel! Al merk ik het deze maand ook behoorlijk in de portemonnee, een wodka-spa is toch wat prijziger dan een biertje haha!
Tof om te horen!
Ik doe het deels ook voor de calorieën, maar dan door middel van een gehele alcohol onthouding.