Toen naar de rugpoli in Ambt-Delden geweest en rugfoto's en echo's laten maken. Bleek dat ik een stukje van de wervel had afgebroken en daar was artrose ontstaan. Rond die tijd had ik vaak zoveel pijn, dat mijn benen soms echt blokkeerde.
Toen wel fysiotherapie gedaan, maar dat hielp niks. Het werkte trouwens ook niet mee dat ik begin mijn 20e een inmiddels chronische wiplash op heb gelopen.

Nu ga ik regelmatig naar een manueel therapeut om de boel los te werken, maar dat gekraak aan mijn gewrichten lijkt me ook niet top om dat nu heel vaak achter elkaar te doen.
Ik zou graag naar een osteopaat willen, maar kan er nog geen eentje vinden die direct vergoed wordt door de zorgverzekering.
Vannacht ook amper geslapen door ontzettend pijn in mn been. Heb gisteren lang gestaan, en dat kan mijn rug niet hebben.
Wat doen jullie tegen de rugpijn? Misschien nog tips?
Momenteel merk ik dat ik ook steeds vaker zenuwpijn krijg in mijn armen. Als ik bijv mn arm helemaal uitsteek, voel ik een scherpe zenuwpijn in mijn vingers en polsen, lijkt me niet helemaal de bedoeling. Binnenkort even terug naar de manueel om te kijken of dit uit mijn rug komt. Heb ook heel snel dode armen als ik bijv aan het bellen ben. Soms ook krachtverlies in mn handen, al heb ik dat al even niet gehad.