Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voor het donker heb ik ook nog roze lampjes in mijn wielen (om vervolgens nog bijna van een zebra gereden te worden, maar goed, ik blijf denken dat het veiliger is), maar het is vaak de manier waarop. Kinderen die vrolijk naar je toekomen vanwege de kleur stoel of volwassenen die daarover wat zeggen kan ik prima hebben. Het is ook een soort accessoire, alleen dan een heel nodige om zelfstandig buiten te komen.
Mensen doen super neerbuigend ed en ik ben er totaal niet handig mee
Halve winkels aan gort gereden
Maar kan wel de berg af racen met mijn remmen als stuur.Dreamybol schreef:shirts met gekke teksten. Van hem heb ik dus ook 'keep staring, I might do a trick' geleerd.

sonrisa schreef:Van kinderen vind ik het ook echt niet erg.
Laats een dagje dierentuin met alleen mijn zoontje mee gelukkig hadden ze een scootmobiel. En mijn zoontje van toen nog net geen 4 wil dan wel eens op schoot en dan racen. Prima vind ik dat. Kwamen we 2 jongens tegen denk een jaar of 5 en 7 mischien zeggen ze heel hard vet cool waarop de moeder streng zei dat mag je niet zeggen. Ik schoot in de lach en zei het is zeker cool wedstrijdje doen. Die moeder wist niet hoe ze het had en de jongens en mijn zoon hadden de grootse lol met het wedstrijdje. Daarna uitgelegd waarom ik er in zit en vonden ze wel prima leek de jongens wel handig.
Als volwassen raar kijken als ik plots opsta en aan de wandel ga roept mijn vader altijd heel hard HOERA er is een wonder gebeurd ze kan weer lopen. Hahah
Mijn vriendin zo "HET IS EEN WONDER! JE KAN LOPEN!" door de winkel heen. Vond ik wel geniaal. Maar idd mensen denken dat je helemaal niet kan lopen als je in een rolstoel zit. Het is of je kan lopen en hebt geen rolstoel nodig of je kan gewoon niet lopen.. Ertussenin bestaat niet voor mensen ofzo en kijken ze raar van op.
Beetje galgenhumor heb je wel nodig, denk ik. Maakt je leven in elk geval wel leuker, want beter kun je maar lachen om rare dingen die gebeuren.