Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Antonius schreef:En we zijn terug van controle.
Valt wel goed mee, de breuken zijn nog steeds mooi recht, dus zit nu in vaste gips voor nog 4 weken. Helaas geen voetje gekregen omdat ik er absoluut niet op mag steunen.
Maar het goede nieuws is dat de arts verwacht dat ik na de gips meteen 'alles' ga kunnen doen, dus stappen, auto rijden en paardrijden![]()
Natuurlijk zal ik wel wat pijn hebben, maar op zich is er niets verboden, mijn lichaam zal wel aangeven als het teveel wordt zegt hij.
En ik zal ook geen kinesitherapie moeten volgen, dus ik heb goeie hoop dat ik wel vrij snel zal herstellen.
Mickey schreef:Ik wil je niet teleurstellen maar mij werd ook verteld dat ik niet naar de fysio hoefde en dat alles weer goed zou komen. Helaas was dat niet waar.
Op eigen initiatief ben ik naar de fysio gegaan en die snapte niet dat er gezegd was dat ik geen fysio nodig had er werden namelijk door de stand van mijn voet drie zenuwen afgeklemd waardoor ik voortdurend pijn had.
Inmiddels is de stand van mijn voet d.m.v. zooltjes en fysio verbeterd maar goed worden zal het nooit meer. Op blote voeten zonder pijn lopen is er bijvoorbeeld niet meer bij, net als zwemmen, hardlopen, dansen etc. Omdat ik blijvend letsel heb en daar kan ik het mee doen.
Dus mijn tip ga naar fysio als je uit het gips komt en kijk wat mogelijk is.
Antonius schreef:Jij bent ook net overgegaan van open naar gewone gips? Ik heb wel wat pijn in mijn enkel hoewel de breuken lager zitten... hoop maar dat die gips niet teveel spant...? Ofwel is het gewoon enorm wennen, die open gips zat wel heel los, ik deed die zelfs af om mij te wassen.