Sinds gisteren avond voelde ik mij niet zo lekker, heel misselijk. Maar aangezien ik een gevoelige maag heb, ben ik wel eens vaker misselijk dus ik besteedde daar niet teveel aandacht aan.
Echter rond een uur of 2 ben ik beginnen overgeven. Ik heb van 2 uur tot 11 uur vanmorgen zeker 10 keer overgegeven ( op een gegeven moment alleen maar gal natuurlijk). Ik hield niks binnen, water ( zelfs 1 slokje)en motilium kwam direct retour eruit. Deze morgen na 11 uur was het precies wat rustiger en heb ik eindelijk wat water + platte cola kunnen drinken. Ook direct motilium in gepakt. Helaas rond 3 uur kwam toch terug alles eruit. Na het overgeven voel ik mij altijd even opgelucht. Nu heb ik net een droge kraker gegeten en een paar slokjes water. Wel nog steeds heel erg misselijk maar voor nu blijft het er nog in.
Ook heb ik wat zachtere ontlasting, geen echte diarree maar de stank is wel niet te harden,zo zuur

Ik heb mijn temperatuur gemeten deze nacht was deze 35 en vanmorgen om 11 uur 34,4 ( ik meet altijd via de oksel, normale temperatuur ligt rond de 36,5). Meestal als ik ziek ben heb
ik altijd een ondertemperatuur. Hartslag ligt gemiddeld rond de 100-110 op het moment.
Aangezien de griep heerst dacht ik wel dat ik gewoon een griepje had, echter ik voel mij niet super beroerd gelijk bij normaal een griep. Ik ben helder en ondanks dat ik bijna niet geslapen heb vannacht ben ik niet extreem moe. Ik heb wel pijn aan mijn spieren en wat hoofdpijn maar dat heb ik elke dag (ik heb hms).
Mijn spieren waren al ontstoken ( ik pak sinds woensdag Naproxem hiervoor, ik ben bekend met dit medicijn, geeft nooit klachten) en door het hevige kokhalzen doen mijn spieren wel meer zeer.
Gisterenavond heb ik wel zalm gehad ( mijn vriend niet) en mijn vriend denkt dus dat ik een voedselvergiftiging heb aangezien ik mij niet super beroerd voel.
Mijn vraag is dus wat is het verschil tussen deze 2 en vanaf wanneer moet je naar de dokter gaan?
En vooral hoelang kun je last hebben van beide?
bedankt voor het lezen
gr hanne