Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:En in een ander weer dat ze 41 is en nog een kinderwens heeft, dat is niet gek toch?Mijn moeder heeft ook op haar 18de haar eerste kind gekregen en op haar 41 was haar oudste dochter dus 23 jaar.
Dus TS kan prima een dochter van 19 hebben én een kinderwens.
Plus dat ze een nieuwe relatie heeft, wat je ook kunt zien in recente berichten.
nienke39 schreef:Wie zegt dat deze situatie nu nog van toepassing is? Ik lees het als in jaren terug, dus niet meer aan de orde.Jaren terug was ik getrouwd en had ik te maken met huiselijkgeweld....toen was het heel lastig om er iets mee te doen...graag wil ik weten hoe andere hierom mee zijn gegaan
Ailill schreef:nienke39 schreef:Wie zegt dat deze situatie nu nog van toepassing is? Ik lees het als in jaren terug, dus niet meer aan de orde.Jaren terug was ik getrouwd en had ik te maken met huiselijkgeweld....toen was het heel lastig om er iets mee te doen...graag wil ik weten hoe andere hierom mee zijn gegaan
Daarnaast vind ik het bijzonder dat mensen het nodig vinden te spitten in de berichten van een ander, om vervolgens daar een mening over te vormen én die plaatsen we ook nog eens vrolijk terug naar TS. Tof