Ondanks heb ik een topic geplaatst, en heb hier een paar goede tips van gekregen. daarom probeer ik het toch opnieuw omdat het voor iedereen een beetje een raadsel is wat er in mijn lichaam gebeurt.
[MWS] Tips: niet kunnen eten
Dit is de topic die ik eerder heb geopend hier heb ik nog steeds last van maar wordt goed bij gehouden door de huisarts, en er is contact geweest met mijn kinderarts van vroeger en die heeft een nieuwe arts aangeraden.
Sinds een paar dagen heb ik een smart/sport horloge, en hierop is ook te zien wat mijn hartslag is. expres gedaan want het was al duidelijk bij de artsen dat dit eigenlijk altijd te hoog is (135) dit is natuurlijk een moment opnamen en ik wou toch kijken wat het de rest van de dag deed.
nu zie ik dat hij eigenlijk constant te hoog is. mijn rusthartslag is 90 als ik opsta schiet hij omhoog en blijft hij omhoog.
ook als ik loop gaat hij niet omlaag. mijn hartslag zit dus de hele dag ook in slaap tussen de 90 en 135.
nu begin ik er wel last van te krijgen. dingen doen gaat niet (ook door heel de ziekte die ik nu weer heb )
maar ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben. of misschien tips hebben om hem naar beneden te krijgen.
ik snap heel goed dat bokt niet net als een dokter is, maar omdat die het ook niet meer zo goed weten vind ik het fijn om van meer mensen een mening en tips te horen.
heel erg bedankt voor het lezen