chocobroodje schreef:Hoe gaat het met je vriendin TS?
Hihi, ik heb nergens vermeld dat het om een vriendin gaat
, al is ze wel mijn beste vriendin hoor
Het gaat om mijn moeder
.
Ik ben vanmiddag ruim een uur aan het bellen geweest. Nadat ik 100 x ben doorverbonden kreeg ik uiteindelijk te horen van de gipskamer dat ze het moeten overleggen met de behandeld arts, maar dat deze aan het opereren is in een ander ziekenhuis. Ze willen het eigenlijk nog niet eraf halen omdat de wervel nog steeds 'in kan zakken' en daardoor dus erg risicovol is. Ze zouden me vanavond nog bellen (al betwijfel ik het nu nog) en anders morgenochtend wanneer het korset er op zijn vroegst af zou mogen....
Ik mocht het wel al proberen te ontsmetten en droog föhnen, maar ik kom er gewoon niet bij!
We hadden vanmiddag dus ook de huisarts gebeld, maar die wilde niet komen en zeiden dat we de gipskamer maar moesten bellen. Dat heb ik dus ook gedaan en daarna heb ik nogmaals gebeld naar de huisarts en is hij kon gelukkig nog komen kijken. Hij kon weinig zien (gaat ook gewoon niet!), maar zei ook dat we gewoon echt meer moesten drammen bij de gipsafdeling. Dit kon zo echt niet. Het moet er af om de wonden te behandelen. Hij zei ook dat ze eigenlijk geen pijnstilling zou mogen pakken tegen deze pijn/wonden. Er moet actie op ondernomen worden, niet onderdrukken.
Verder hebben we nog wel 2 andere plekken af kunnen plakken op haar schouderbladen, maar dat zijn niet de ergste plekken dus het gaf helaas weinig verbetering.
Ik hoop echt dat er morgen wat schot in de zaak komt!
maximuss schreef:Qua verzorging kun je een paar magyltangen kopen om tot op die plekjes te geraken. En hou goed in de gaten dat ze geen koorts krijgt.
Dankjewel voor de tips!