Ik ben dus vergezeld door keelpijn. Vervelend. Wat doen jullie hier tegen? Ik slik al tragitol, drink thee met honing, heb al keel snoepjes op...eet ook gewoon honing..slik paracetamol wat kan ik nog meer doen?
Verse gember thee met honing.. Gorgelen met chloorhexidine flink wat vitamine C bruistabletten drinken.. A vogel heeft ook van die fijne keel (zuig) tabletten
senna21
Geplaatst: 17-01-17 19:32
Veel drinken en goed uitzieken. Tijd nemen. Sommigen vinden waterijs fijn om de zwelling wat te verlichten. Als je niet meer kunt slikken, dan wel zsm een huisarts bellen.
Casarell
Geplaatst: 17-01-17 19:32
Helaas niet meer in nederland te krijgen, maar ik zorg altijd dat ik Buckley's in huis heb..! Een hoestdrank die wel écht werkt bij keelpijn en hoest.. Verder strepsils met vitamine c & honing..
Thee met honing, zuigen op winegums, hoestdrank, zo min mogelijk verwarming aan, en dan hopen dat het snel weg gaat.
Het trekt bij mij eindelijk een beetje weg, kon op den duur bijna niet meer slikken door de pijn
Cinnepin
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-17 19:47
Zo min mogelijk verwarming? Dat kan niet. Heb skinny cavia's in huis.. moet standaard rond de 20 graden zijn. Wij krijgen onze warmte tevens vanuit de vloer...niet via radiatoren
Hmm heb op dit moment geen chocola in huis, morgen ff halen..mag ook witte chocola?
Imala204
Geplaatst: 17-01-17 19:53
Op advies van m'n huisarts gorgelen met perio aid.
Pepperrr
Geplaatst: 17-01-17 19:55
Cinnepin schreef:
Hmm heb op dit moment geen chocola in huis, morgen ff halen..mag ook witte chocola?
Witte chocola werkt wel minder. Op de een of andere manier is dat 'droger' ofzo waardoor je keel ook droger wordt. Ik zou gewoon pure of melkchocola nemen!
Chocola en melk producten verergeren meestal juist keelpijn.
Wat mij wel goed helpt is Natterman, een drank en dan de zwarte (of als je ook hoest met codeïne). Tijmdrank helpt ook nog wel eens. En lekker ook nog Hahaha.