RoyceMack schreef:Mijn moeder heeft me wel eens verteld dat na mijn geboorte ze best last had van de baarmoeder. Volgens de dokter was die iets naar voren gekanteld en moest ze het tijd geven om weer in de juiste positie te komen.
Echter na een tijdje kwam ze via een vriendin geloof ik in aanraking met reiki (of iets gelijksoortigs)..
Die persoon heeft aan de buitenzijde van haar buik uiteraard, een soort grove operatie gedaan (zonder instrumenten, alleen de handen) en heeft de baarmoeder weer op zijn plek 'genaaid'. Daarna is mijn moeder volgens mij altijd klachten vrij gebleven. Als je mn moeder kent is ze heel down to earth. Die zweverige zooi is ze niet van, maar vind het leuk om dat soort dingen uit te proberen om te kijken wat het met haar doet. En soms stelt ze dus haar sceptische mening bij.
Voor mij klinkt het ook vreemd in de oren hoor, ik denk zolang je het niet ervaart, dat je het niet gelooft.
Ik hoop dat er meer is dan alleen het simpele leventje hier op deze wereld bol.
Volgens mij zijn er veel meer krachten in het heelal ed. dan waar wij weet van hebben. Ik denk dat we als mensheid daarover nooit zijn uitgeleerd. Maar er zullen ook absoluut zeker, kwakzalvers bij zitten want als het om geld gaat, dan zijn veel mensen er als de kippen bij.
Ik denk altijd bij dit soort verhalen: als dat waar is, dan zouden er zoveel mensen genezen van van alles en nog wat en de mensen rijen dik voor de deur liggen bij degene die dat kan? Voor mij is het dus gewoon toeval dit soort wonderbaarlijke genezingen.