Normaal ga ik gewoon door met mijn dagelijkse routine en probeer ik rust te pakken waar kan. Maar ik heb nu uit voor zorg al 5 dagen rust genomen, thee drinken, stomen en in bed liggen of op de bank zitten, maar wat ik ook doe t word met de dag erger.
Nu zullen jullie allemaal wel denken, ach onschuldige verkoudheid, gewoon rusten.
Ja normaal zou ik dat ook zeggen, maar ik heb dinsdag een stage meeloopdag die gaat bepalen of ik mijn diploma haal dit jaar of niet
en als ik hem niet haal 6000 euro naar de maan gestuurd heb
Ik weet het stress is ook niet goed, maar weet me echt geen raad meer, ben 4 maanden bezig geweest met het vinden van een stage (had nu eigenlijk ook al stage moeten lopen), bijna 100 bedrijven contact gehad en nu eindelijk 1 die plek heeft en waar ik een dag mee mag lopen. Er zijn meer kandidaten dus ik moet een goeie indruk achter laten wil ik die plek krijgen. Nou zo als ik er nu bij loop en uit zie word dat dus HELEMAAL NIKS!
en af zeggen/verplaatsen vind ik ook echt geen optie eigenlijk
Heb al wel wat gegoogeld, maar toch hoopte ik dat er een bokker hier is die net een wondermiddeltje weet die ik nog niet gevonden had, iniedergeval om het voor die dag te onderdrukken, en dan vooral het snot want die 2 papieren proppen hele tijd in mijn neus is geen porum

kleine toevoeging.
heb al aspirine c genomen, thee, stomen, paracetemol, 3 mandarijnen per dag en trachitol en nog een ander soort keeltabletten (naam even kwijt)