Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Toch bloed laten prikken, meten is weten![]()
Dit kan allerlei oorzaken hebben en bloedonderzoek geeft al een goede indicatie. Je wil niet oververmoeid geraken, dus hup, angst opzij en gaan naar die HA !
Zeepsop schreef:Ik heb dit ook, maar eigenlijk alleen in stressvolle periodes dus misschien heb jij daar ook last van? Dit is alleen mijn ervaring hoor dus misschien ligt het wel aan iets lichamelijks.
Ik ben in september bijvoorbeeld met mijn nieuwe studie begonnen en heb eigenlijk al de hele tijd last van vermoeidheid, maar het gaat steeds beter.
Danique schreef:Pandora2 schreef:Toch bloed laten prikken, meten is weten![]()
Dit kan allerlei oorzaken hebben en bloedonderzoek geeft al een goede indicatie. Je wil niet oververmoeid geraken, dus hup, angst opzij en gaan naar die HA !
Ik weet heeeet.Ik ga alleen niet alleen hoor! Even in de omgeving vragen of er iemand met me mee wilt.
Indestal schreef:Probeer eens zo suikervrij mogelijk een tijdje te gaan eten..heel moeilijk, maar elke poging brengt je zeker in de goede weg..lees etiketten..dus ook de frisdranken etc. met hun zogenaamde suikervrij en kunstmatige zoetstoffen.
Danique schreef:Dag Bokt,
al langere tijd heb ik last van continue vermoeidheid. Ik slaap minstens 8 uur maar ook als ik lekker uit kan slapen (en dus geen wekker zet, uit mezelf wakker word) ben ik moe.
Of ik laat ga slapen of op tijd, of zelfs vroeg maakt helemaal niks uit: ik ben toch wel moe. Maar niet slaperig... Dit weet ik omdat het een ander gevoel is dan vlak voor ik naar bed ga of als ik bijv. een keer voor 6 uur mijn bed uit moet (om bijv naar het vliegveld te gaan). Dan val ik zo weer in slaap en nu niet.
Ik slik nu vitamine A tot Z, ik heb 3/4 jaar terug bloed laten prikken maar daar kwam alleen ijzergebrek uit. Ik heb het 's winters en 's zomers.
Verder ben ik niet traag van begrip oid. Ik kan prima auto rijden/snel reageren etc. Ik drink 1,5l water en eet gevarieerd.
Ik weet dat ik er mee naar de huisarts kan maar ik wilde eerst lotgenoten vinden!