Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dat had geen resultaat en zelfs het alwetende google kan wat betreft ervaringen haast niks vinden. Zoals in de titel te lezen gaat het over microblading: een manier om je wenkrauwen te laten tatoeëren. Vandaar heb ik 4 'proefstreepjes' gekregen om te kijken of ik niet allergisch ben, en dat ben ik tot nu toe niet. Morgen ga ik beslissen of ik het ga doen maar ik vind het stiekem best eng.
Ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die dit hebben laten doen? Ook ben ik heel benieuwd of je nog dagen lang 'voorschut' loopt. Mijn proefstreepjes zitten achter mijn oor en dus slecht zichtbaar voor mijzelf, maar volgens mij zie ik al wel een zwelling en is het nog knalrood. Ook ben ik wel benieuwd naar ervaringen van andere technieken.
!
Mag nu niets ivm zwangerschap, maar m'n wenkbrauwen zouden best een oppepper kunnen gebruiken. Wel worden ze iedere 2 a 3 weken geverfd, want de haartjes zijn gewoon heel licht (en ja, die worden steeds lichter, iets met grijs worden...).
. Mijn wenkbrauwen zijn doorzichtig. In combinatie met wimpers die ook doorzichtig zijn, zie ik er heel onverzorgd uit en gewoon f*cking lelijk